تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
محمد قدسی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم؛

نگاه ویژه دوره جدید مدیریت به موضوع توسعه وضعیت جاده ها و حل مسائل ترافیکی

اجرای محور بلوار اصلی طولا به عنوان یکی از مطالبات ساکنان این منطقه به اتمام رسیده و اماده بهره برداری می باشد.
کد خبر: ۴۶۶۵۱

نگاه ویژه دوره جدید مدیریت به موضوع توسعه وضعیت جاده ها و حل مسائل ترافیکی

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خوشبختانه در دوره جدید مدیریت منطقه آزاد قشم نگاه ویژه به موضوع توسعه و بهسازی وضعیت جاده ها و حل مسائل ترافیکی در جزیره وجود دارد و برای اجرای سریع تر آن برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفته است.

 محمد قدسی در نشست شورایعالی ترافیک منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: با همراهی و همکاری سایر دستگاه ها، پروژه های زیربنایی جزیره قشم در حوزه های عمرانی بویژه راه ها با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی ادامه داد: جلوگیری از معضلات ترافیکی در نیمه دوم سال بویژه آمادگی برای ارائه خدمات رسانی مناسب در ایام تعطیلات نوروز سال آینده، یکی از موضوعاتی است که از هم اکنون نیازمند برنامه ریزی و انجام اقدامات زیربنایی است.

قدسی با اشاره به نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به اجرای پروژه های زیربنایی در سطح جزیره، افزود: اجرای محور بلوار اصلی طولا به عنوان یکی از مطالبات ساکنان این منطقه به اتمام رسیده و اماده بهره برداری می باشد.

به گفته معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم؛ همچنین پروژه های تعریض جاده ساحل جنوبی و بزرگراه محور لافت به درگهان با سرعت خوبی در حال طراحی و اجرا هستند.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک و با کلنگ زنی محور فرودگاه بین المللی قشم به درگهان شاهد تکمیل شریان بزرگراهی در بخش شرقی جزیره خواهیم بود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: موضوع احداث بوستان ترافیک در شهر قشم نیز یکی از موضوعاتی است که در آینده نزدیک مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

قدسی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهرداری های جزیره قشم با استفاده از امکانات و اختیارات خود با سرعت بیشتری به ارائه خدمات در حوزه های شهری و عمرانی به جزیره نشینان بپردازند.

براساس این گزارش، نشست شورایعالی ترافیک منطقه آزاد قشم به ریاست معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان و سایر اعضای این شورا در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد و موضوعات خرد و کلان ترافیکی به بحث و گفتگو گذاشته شد و موضوعات زیادی به تصویب این شورا رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز