تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
اسماعیل محبی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

تلاش بر این است مدیرانی انتخاب شوند که به ایثارگران توجه جدی تری داشته باشند

در این زمنه هم شخص رئیس جمهور علاقمند هستند و هم وزرایی که خودشان عمدتا از خانواده شهدا و ایثارگران هستند.
کد خبر: ۴۶۷۸۸

تلاش بر این است مدیرانی انتخاب شوند که به ایثارگران توجه جدی تری داشته باشند

اسماعیل محبی پور گفت: باید از تمام ظرفیت ها و امکانات دستگاه‌ها برای رفع بخشی از نیازها و مشکلات ایثارگران و خانواده آنها استفاده کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشست مشاورین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی فارس در شیراز افزود: ما به عنوان افراد آگاه و مطلع و کسانی که ادعای دلسوزی نسبت به خانواده ایثارگران داریم و مسئولیتی هم به عنوان مشاور امور ایثارگران پذیرفته ایم آن هم در دولتی که ادعای انقلابی گری دارد باید در همین مسیر محکم گام برداریم.

وی ادامه داد: در این زمنه هم شخص رئیس جمهور علاقمند هستند و هم وزرایی که خودشان عمدتا از خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

او اظهار داشت: در استان فارس تلاش بر این است که مدیرانی از جنس انقلاب و دارای اصالت و ریشه انقلابی انتخاب شوند تا در این مسیرها با عزم راسخ وارد شوند و به خانواده شهدا و ایثارگران توجه جدی تری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از مشاوران امور ایثارگران ادارات خواست که زوایای حقوقی امکان ارائه خدمات به ایثارگران را فراهم کنند و برای شناسایی و یافتن زمینه ها و ظرفیت های قانونی برای انجام این کار همکاری و کمک کنید.

محبی پور گفت: اگر ظرفیتی برای خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران وجود دارد اما نسبت به آن کم توجهی می شود، بی توجهی به این ظرفیت ها و استفاده نکردن از آنها مصداق ترک فعل است و این آمادگی داریم که چنین مواردی را بررسی کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز