کد خبر: ۴۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم:
تلاش می‌کنیم در بررسی درخواست‌های مردمی حداکثر دقت را به کار ببریم تا به تمام درخواستهای پاسخ مناسب داده شود.

تشکیل 169 پرونده جهت رسیدگی به درخواست‌های قشم‌وندان

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از تشکیل 169 پرونده جهت رسیدگی به درخواست‌های قشموندان پس از برگزاری 4 جلسه دیدار مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان خبر داد.

 سید نبی الله موسوی با اعلام این خبر گفت: با حضور افشار فتح‌الهی در روستاها و محلات شهر قشم، دسترسی مردم به عالی‌ترین مقام سازمان جهت ارائه درخواست بررسی و رسیدگی به مسائل سازمانی و اداری تسهیل شده است.

وی ادامه داد: در نخستین دیدار مردمی مقام عالی سازمان در روستای دیرستان 39 پرونده درخواست‌های مردمی ثبت و جهت رسیدگی به ادارات مربوطه ارسال شد.

به گفته موسوی در دومین دیدار مردمی در مسجد امام حسین (ع) محله سجادیه شهر قشم نیز 47 پرونده تشکیل شد و با ارجاع به واحدهای سازمانی در دست بررسی است.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در سومین دیدار مردمی در شهر درگهان نیز 43 پرونده تشکیل شد که در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمین دیدار مردمی که در شهر طبل برگزار شد، نیز 40 درخواست به مدیرعامل ارائه شد و هم اکنون با ارجاع به واحدهای مربوطه در دست بررسی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در رویکرد جدید سازمان منطقه آزاد قشم، عدالت‌محوری در اولویت قرار دارد، افزود: تلاش می‌کنیم در بررسی درخواست‌های مردمی حداکثر دقت را به کار ببریم تا به تمام درخواستهای پاسخ مناسب داده شود.

موسوی تصریح کرد: رسیدگی به قید فوریت به درخواست های واصله مردمی و ارائه پاسخ شفاف همراه با حفظ کرامت انسانی به مراجعین جزو تاکیدات رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان می باشد و ما نیز در اجرای اوامر نهایت کوشش را به کار خواهیم برد.

به گفته مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم حفظ سرمایه اجتماعی، رضایت شهروندان و ارتقای اعتماد عمومی به مجموعه سازمان اولویت اول این مدیریت می باشد.

انتهای پیام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار