تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

گناوه/ رطوبت به ۱۰۰ درصد رسید

برازجان با ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و جم با ۲۶ درجه خنک‌ترین نقاط استان بوشهر هستند و دمای هوا در مرکز این استان نیز از ۳۱ تا ۳۹ درجه متغیر خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۸۶۰

گناوه/ رطوبت به ۱۰۰ درصد رسید

 به نقل از ایرنا،  کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به دنبال تداوم جریانات جنوبی در این استان، امروز رطوبت هوا در شهرستان گناوه به ۱۰۰ درصد رسید.

پیام مساعدی، با بیان اینکه دمای هوا در این هفته در استان بوشهر تغییر محسوسی نخواهد داشت،بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی وضعیت جوی و دریایی این استان تا روز چهارشنبه در بیشتر ساعت‌ها آرام است.

وی افرود: امروز رطوبت دما در گناوه ۱۰۰ درصد و در مرکز استان ۸۴ درصد و کمترین میزان رطوبت نیز در برازجان با ۴۵ درصد به ثبت رسید.

مساعدی اضافه کرد: برازجان با ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و جم با ۲۶ درجه خنک‌ترین نقاط استان بوشهر هستند و دمای هوا در مرکز این استان نیز از ۳۱ تا ۳۹ درجه متغیر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در ساعت‌هایی از بعدازظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در مناطق مرتفع شرقی استان بوشهر مانند ارتفاعات دشتستان، جم و دشتی احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی وجود دارد.

مساعدی ادامه داد: امروز و فردا وزش بادهای شمال غربی در استان خوزستان و بخش‌های جنوبی عراق بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت و احتمال نفوذ گردوخاک فرامنطقه‌ای به نواحی شمال استان بوشهر و روی دریا دور از انتظار نیست.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده آسمان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق شرقی و ارتفاعات استان در ساعت‌های از بعد از ظهر تا اوایل شب همراه با افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی است.

مساعدی افزود: جهت وزش باد نیز در این مدت جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب تا ۳۸ کیلومتر در ساعت است و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و گاهی به ۱۲۰ سانتیمتر می‌رسد.

وی یادآور شد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۳، مد اول ساعت ۰۸:۳۷ ، جزر دوم ساعت ۱۵:۳۸ و مد دوم ساعت ۲۱:۳۴ خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : گناوه رطوبت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز