تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

بازی‌های کودکانه خانه‌ای را در شیراز به آتش کشید

این حادثه مصدومی نداشت و آتش نشانان از سرایت شعله ها به فضاهای دیگر خانه نیز جلوگیری کردند.
کد خبر: ۴۶۸۷۹

بازی‌های کودکانه خانه‌ای را در شیراز به آتش کشید

به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بازیگوشی دو پسربچه ۴ ساله و بازی با فندک‌، باعث سوختن بخشی از اسباب و لوازم منزلی در این شهر شد.

محمدهادی قانع روز شنبه در این باره گفت: ساعت ۲۱ و ۴۶ دقیقه شامگاه جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ، گزارش آتش‌سوزی در طبقه اول یک منزل مسکونی در خیابان روزی طلب شیراز، آتش‌نشانان از ایستگاه هفت و ۱۰ را به محل حادثه کشاند.

وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که به علت بازیگوشی دو کودک ۴‌ساله در یک منزل مسکونی و بازی با فندک و استعداد محیط برای شعله‌وری و گسترش آتش، اتاق خواب منزل دچار آتش سوزی شده بود.

وی اضافه کرد: کودکان در هنگام بازی در اتاق خواب منزل مسکونی با فندک باعث کند سوزی لوازم قابل اشتعال شده و با بی‌توجهی محیط را ترک کرده بودند که بعد از گذشت زمان آتش شعله‌ور و تمامی ‌فضا را در برگرفته بود.

قانع عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از حضور و قطع برق و گاز منزل، با توجه به دود غلیظ‌، به وسیله تجهیزات تنفسی وارد منزل شده و با چندین رشته آبدهی اقدام به مهار آتش کردند و بالاخره با تلاش آتش نشانان و پاکسازی و جداسازی وسایل سوخته منزل‌، این عملیات به پایان رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار داشت: این حادثه مصدومی نداشت و آتش نشانان از سرایت شعله ها به فضاهای دیگر خانه نیز جلوگیری کردند.

وی در پایان توصیه کرد: از والدین درخواست می‌شود به هیچ عنوان کودکان خود را در خانه تنها نگذاشته و خطرات بازی با آتش را به آنها گوشزد کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز