تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

طعنه روزنامه ایران به دوران تصدی قالیباف در شهرداری

بانک شهر نیز از جمله بانک‌هایی است که با وجود گذشت 19 روز از شهریور ماه نسبت به انتشار گزارش عملکرد ماهانه خود اقدام نکرده است.
کد خبر: ۴۶۹۰۴

طعنه روزنامه  ایران به دوران تصدی قالیباف در شهرداری

  روزنامه ایران در گزارشی نوشته است بانک های سرمایه، آینده و شهر(متعلق به شهرداری تهران) در سالهای گذشته زیان داده اند.

این روزنامه نوشته است: بانک شهر یکی دیگر از بانک‌های زیانده است که هرچند توانسته سال 1400، حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان سود شناسایی کند و روند سودسازی خود را در فصل بهار سال‌ جاری ادامه دهد، اما همچنان با زیان انباشته 21 هزار و 600 میلیارد تومانی روبه‌رو است که این رقم بیش از 14 برابر سرمایه ثبت شده آن است.


از این‌رو بانک در دوره‌های گذشته مشمول ماده 141 قانون تجارت (قانون ورشکستگی) قرار گرفته بود و مدیران شرکت برای خروج از ورشکستگی، برنامه افزایش سرمایه از طریق آورده نقدی را پیشنهاد دادند.

در تازه‌ترین اطلاعیه‌ای که در این خصوص در سایت کدال افشا شده است، بانک افزایش سرمایه 200 درصدی بانک برای خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت را منوط به اخذ مجوز شهرداری‌ها (به‌عنوان سهامداران عمده) از شورای اسلامی به‌عنوان مرجع تصویب کننده بودجه سالانه شهرداری‌ها دانسته است.

بانک شهر نیز از جمله بانک‌هایی است که با وجود گذشت 19 روز از شهریور ماه نسبت به انتشار گزارش عملکرد ماهانه خود اقدام نکرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : قالیباف شهرداری
ارسال نظر

آخرین اخبار روز