تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

مشارکت جدی در بحث جهاد تبیین و روشن کردن اذهان دانشجویان

این کار نوعی سرمایه‌گذاری برای فردا است و اگر امروز این اتفاق نیفتد فردا و در آینده باید هزینه آن را بدهیم.
کد خبر: ۴۶۹۱۴

مشارکت جدی در بحث جهاد تببین و روشن کردن اذهان دانشجویان

 اسماعیل محبی‌پور گفت: قبل از شروع سال تحصیلی و پیش از آغاز هفته دفاع مقدس باید برای تبیین دفاع مقدس در دانشگاه‌ها برنامه داشته باشیم چر اکه این کار نوعی سرمایه‌گذاری برای فردا است.

 معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشستی با مسئولین دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان که با حضور روسای دانشگاه‌ها و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه قبل از شروع سال تحصیلی و پیش از آغاز هفته دفاع مقدس باید برای تبیین دفاع مقدس در دانشگاه‌ها برنامه داشته باشیم اظهار داشت: این کار نوعی سرمایه‌گذاری برای فردا است و اگر امروز این اتفاق نیفتد فردا و در آینده باید هزینه آن را بدهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در ادامه خطاب به مسئولین دانشگاه‌ها به اهمیت تبیین دانشجویان پرداخت و با بیان این نکته که ما در مجموعه استانداری به عنوان هماهنگ‌کننده امور دارای یک سری امکانات هستیم خاطرنشان کرد: در بحث جهاد تببین و روشن کردن اذهان دانشجویان مشارکت جدی خواهیم داشت.

محبی‌پور افزود: دانشگاه‌ها میزبان اصلی جوانان ۲۰ ساله ای هستند که دو سال اخیر هم ، فقط آموزش مجازی دیده‌اند و انگار تازه از مدرسه وارد معرکه دانشگاه شده اند و به شدت تحت تاثیر فضای مجازی هستند و به همین سبب حال که دانشگاه ها حضوری شده در محیط دانشگاه فعالیت تبیینی شما فوق العاده مهم است.

اسماعیل محبی‌پور خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس اولین و بهترین فرصت فرا روی ما است چون بر خلاف فضای آنلاین دو سال اخیر ، دانشجوها و دانشجویان در مدرسه و دانشگاه حضور دارند.

وی افزود: اخیرا نیز مصوبه ای در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس با حضور استاندار داشتیم که بر اساس ٖآن مقرر شد ارتباط چهره به چهره با دانشجویان برقرار شود و فضای گفتمانی مثل حلقه‌های صالحین بسیج را اینجا نیز راه بیندازیم.

محبی‌پور در ادامه گفت: از پیشکسوتان و تبیین کنندگان دفاع مقدس که در اداره حفظ آثار کم هم نیستند جهت بیان ریشه‌ای موضوعات دعوت کند.

وی افزود: باید کار را از هفته دفاع‌مقدس آغاز کنیم و از طریق همکاری با بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس فارس و فعالان این حوزه ، دفاع مقدس را با حضور کارشناسان زبده تبیین کنیم و به سخنرانی و روایتگری هم اکتقا نکنیم و از کسانی که دانش کافی و مهارت اقناع و تجربه بالا و توان ارتباط‌‌ گیری با نسل جوان را دارند برای این امر استفاده کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز