تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

آغاز به کار گشت‌ه ویژه پلیس برای برخورد با مجرمان خشن

طرح های هفتگانه پلیس در راستای برخورد با مجرمان و افزایش امنیت و احساس امنیت شهروندان است.
کد خبر: ۴۶۹۲۱

آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس تهران برای برخورد با مجرمان خشن

  به نقل از فارس، فرمانده انتظامی پایتخت از آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در آیین آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس هدف از اجرای این طرح ویژه پلیس را برخورد با مجرمان جرایم خشن اعم از زورگیری، خفت‌گیری و سرقت به عنف اعلام کرد.

وی با بیان اینکه « گشت ویژه» بنا به دستور فرماندهی کل انتظامی کشور بعد از یک ماه برنامه ریزی به مرحله اجرا و عملیاتی رسید، اظهار داشت: ۷ گروه و ۷ طرح ویژه از امروز در تهران اجرا می شود.

سردار رحیمی اعلام کرد: گشت های ویژه پلیس در قالب ۲۱۰ واحد متشکل از مأموران یگان ویژه و یگان امداد بوده و تکمیل کننده تلاش همکاران ما در سایر گشت‌ها و پلیس پیشگیری خواهند بود.

وی از طرح ویژه در مناطق آلوده خبر داد و گفت: در مناطق آلوده‌ از جمله شوش، مولوی و هرندی ایستگاه‌های ده گانه با حضور ۳۰۰ نفر فعال بوده و با معتادان متجاهر و ‌خرده فروشان برخورد قاطع خواهند داشت.

سردار رحیمی راه اندازی گشت‌های عملیاتی واکنش سریع را از جمله چهارمین طرح پلیس تهران دانست و گفت: راه اندازی پلیس محله و استفاده از ظرفیت نگهبان های محله و شرکت های انتظام پنجمین طرح پلیس در برخورد با مجرمان و سارقان است؛ همچنین استفاده سازمان یافته از نگهبان محله در همه شهرک های اقماری ششمین طرح پلیس است.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه برخورد با موتورسواران قانون گریز هفتمین طرح و از دیگر اقدامات پلیس تهران است، خاطرنشان کرد: طرح های هفتگانه پلیس در راستای برخورد با مجرمان و افزایش امنیت و احساس امنیت شهروندان است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز