تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

معرفی نفرات برتر قایق‌ ۲ نفره مسافت ۵۰۰ متر

این رقابت‌ها امروز (یکشنبه) با برگزاری فینال مواد مسافت ۵۰۰ متر به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۹۴۴

معرفی نفرات برتر قایق‌ ۲ نفره مسافت ۵۰۰ متر

به نقل از ایرنا؛ کاپ روئینگ آسیا ۲۰۲۲ با مشخص شدن نفرات برتر قایق‌های دونفره در مسافت ۵۰۰ متر به پایان رسید.

دریاچه آزادی از ۱۸ شهریور ماه میزبان تیم‌های حاضر در کاپ روئینگ آسیا است. این رقابت‌ها امروز (یکشنبه) با برگزاری فینال مواد مسافت ۵۰۰ متر به پایان می‌رسد. تیم‌های پاکستان، هند، عراق A، عراق B، آرتمیس، ایران جونیور، سایپا و دانشگاه آزاد در این رقابت‌ها حضور داشتند.

دو مسابقه پایانی در مسافت ۵۰۰ متر برگزار شد. در مسابقه فینال روئینگ دونفره ۵۰۰ متر مردان تیم دانشگاه آزاد با ترکیب امیرحسین محمودپور و حمیدرضا رضوانی با زمان یک دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۵۷۰ صدم ثانیه مدال طلا، تیم سایپا با ترکیب مهدی قپانوری و حسین سماکار با زمان یک دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۲۷۰ صدم ثانیه مدال نقره و تیم عراق B با ترکیب هیمان الجنابی و محمد النیامی با زمان یک دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۴۴۰ صدم ثانیه صاحب مدال برنز شدند.

در مسابقه فینال روئینگ دونفره ۵۰۰ متر زنان نیز تیم دانشگاه آزاد با ترکیب نازنین ملایی و مهسا جاور با زمان ۱ دقیقه و ۳۸ ثانیه و ۲۳۰ صدم ثانیه مدال طلا، تیم آرتمیس با ترکیب کیمیا زارعی و مریم امیدی‌پارسا با زمان یک دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۸۹۰ صدم ثانیه مدال نقره و تیم پاکستان با ترکیب شایخ ایمان و شوجات سیدا ایمان با زمان ۲ دقیقه و ۳ ثانیه و ۶۳۰ صدم ثانیه مدال برنز را تصاحب کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز