تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

فدراسیون فوتبال ایران پاسخ فیفا را داد

 کمیته انضباطی فیفا پنجم سپتامبر (چهارده شهریور) در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درباره اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد خواستار توضیح شده بود.
کد خبر: ۴۷۰۰۸

فدراسیون فوتبال ایران پاسخ فیفا را داد

 به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال ایران در پایان مهلت شش روزه فیفا، دفاعیات خود در پرونده بازی ایران و لبنان را ارائه کرد.

 کمیته انضباطی فیفا پنجم سپتامبر (چهارده شهریور) در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درباره اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد خواستار توضیح شده بود. این دیدار نهم فروردین سال جاری در چارچوب آخرین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی برگزار شد و در حین ورود تماشاگران به ورزشگاه، بی‌نظمی‌های در بیرون از این استادیوم امام رضا (ع) به وقوع پیوست.

فیفا برای پاسخگویی درباره این پرونده به ایران شش روز مهلت داده بود که به گفته احسان اصولی امروز آخرین مهلت فیفا بود و این فدراسیون پاسخ نهایی خود را ارسال کرد.

به گفته مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال این نامه تاحدودی نگران کننده بود و به همین دلیل مکاتبات رسمی مقامات دولتی از ریاست‌جمهوری تا قوه‌ قضاییه و مجلس برای برخورد با خاطیان این اتفاق را ضمیمه پاسخ ایران کرده است تا به فیفا اثبات کند که دولت و فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در این بی‌نظمی نداشته‌اند.

فیفا اعلام کرده روز ۳۱ شهریور به این پرونده رسیدگی خواهد شد. برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله نواب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به این پرونده ابراز نگرانی کرده‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز