تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

دستیار کی‌روش: زمان کم و گرمای هوا چالش‌های بزرگ ایران در جام‌جهانی است

بازی مقدماتی جام‌جهانی را متأسفانه دوباره و در ضربات پنالتی به سنگال واگذار کردیم. هدف ما صعود به جام جهانی بود که به آن نرسیدیم.
کد خبر: ۴۷۰۱۵

دستیار کی‌روش: زمان کم و گرمای هوا چالش‌های بزرگ ایران در جام‌جهانی است

به نقل از ایرنا؛ دستیار کارلوس کی‌روش بزرگترین چالش تیم ملی فوتبال ایران را در قطر زمان اندک برای آماده‌سازی، گرمای هوا و رطوبت این کشور دانست.

«روجر دی‌سا» با اشاره به شرایط زمانی و وضعیت آب‌وهوایی قطر گفت: با توجه به شرایط میزبان این دوره از رقابت‌های جام‌جهانی گرمای هوا و رطوبت برای بسیاری از بازیکنان یک چالش بزرگ است، از سویی دیگر زمان بسیار کوتاهی برای آماده‌سازی تیم داریم و این خوب نیست و برای حضور در چنین رویدادی باید تیم به مدت یکسال در اختیار کادر فنی باشد.

وی در واکنش به حضور مجدد کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: او پیش از این نیز با تیم ملی فوتبال ایران کار کرده و شناخت خوبی نسبت به سبک بازی این کشور دارد. سابقه حضور در جام‌جهانی هم در کارنامه هر دو طرف دیده می‌شود و با توجه به همه شرایط موجود هیچ فرصتی برای اتلاف وقت نداریم.

دستیار کارلوس کی‌روش در مورد آغاز تمرینات تیم ملی هم گفت: تمرینات از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و بعد راهی اتریش می‌شویم تا دو بازی با تیم‌های اروگوئه و سنگال انجام دهیم و بعد از این دیدارها تیم به ایران باز خواهد گشت. بررسی شرایط بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی نیز در دستور کادر فنی است و با سفر به اروپا آخرین وضعیت آنها را آنالیز می‌کنیم.

«روجر دی‌سا» به شرایط کی‌روش در تیم ملی مصر هم پرداخت و افزود: ما یک دوره زمانی ۹ ماهه را در این کشور سپری کردیم، در آن زمان مصر در بین ۲۰ تیم برتر آفریقا هم نبود که مساله غیرعادی تلقی می‌شد. عملکرد تیم خوب بود و پیروزی‌های مهمی به دست آمد. جنگیدیم و به فینال جام ملت‌های آفریقا راه یافتیم اما در پایان و در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شدیم.

او در مورد ناکامی مصر برای حضور در جام‌جهانی هم گفت:‌ بازی مقدماتی جام‌جهانی را متأسفانه دوباره و در ضربات پنالتی به سنگال واگذار کردیم. هدف ما صعود به جام جهانی بود که به آن نرسیدیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز