تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

جام جهانی هواداران فوتبال در قطر برگزار می‌شود

هوادار شرکت کننده در مسابقات باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و شهروند یا مقیم کشوری باشند که تیم‌شان در جام جهانی حضور دارد.
کد خبر: ۴۷۰۱۸

جام جهانی هواداران فوتبال در قطر برگزار می‌شود

به نقل از ایرنا؛ رسانه‌های قطری از برگزاری یک دوره مسابقه فوتبال پنج نفره در خلال جام جهانی برای هواداران این رشته ورزشی خبر دادند.

بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از تاریخ ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر (۳۰ آبان تا ۲۷ آذرماه) در کشور قطر برگزار خواهد شد. مسوولان برگزاری این رقابت در ماه‌های منتهی به جام جهانی فوتبال برنامه‌های زیادی را برای استقبال از این جشنواره بزرگ ورزشی تدارک دیدند تا هواداران زیادی را جذب کنند. یکی از این برنامه های برگزاری جام جهانی هواداران فوتبال است.

به گزارش نشریه الرایه این مسابقه بین هواداران ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی و همزمان با جام جهانی فوتبال شروع خواهد شد. این رقابت‌ها در قالب فوتبال پنج نفره و در پارک البیدا شهر دوحه برگزار می‌شود.

در ادامه گزارش به نقل از فاطمه النعیمی، مدیر اجرایی ارتباطات و رسانه جام جهانی فوتبال آمده است: بی‌شک هواداران کلید موفقیت میزبانی اولین دوره جام جهانی فوتبال در جهان عرب و خاورمیانه هستند. ما از سازماندهی این تورنمنت برای طرفداران هیجان زده هستیم و انتظار داریم که مسابقات آن فضای فوق‌العاده‌ای ایجاد کند. این مسابقات طرفدارانی را از همه جا گرد هم می‌آورد.

هوادار شرکت کننده در مسابقات باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و شهروند یا مقیم کشوری باشند که تیم‌شان در جام جهانی حضور دارد. مسابقات همزمان با آغاز جام جهانی و با همان شیوه و گروه‌بندی جام جهانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز