تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

قطر/ مخالفت با افتتاح کنسولگری موقت رژیم صهیونیستی در دوحه

قطر اهمیتی به درخواست افتتاح کنسولگری موقت رژیم صهیونیستی نداده اما مذاکرات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۷۱۱۴

قطر/ مخالفت با افتتاح کنسولگری موقت رژیم صهیونیستی در دوحه

 به نقل از ایسنا، دولت قطر با افتتاح کنسولگری موقت رژیم صهیونیستی در دوحه در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال مخالفت کرد.

رسانه‌های عبری زبان طی روزهای گذشته از انجام مذاکراتی بین رژیم صهیونیستی و قطر در مورد افتتاح کنسولگری موقت این رژیم در دوحه خبر داده بودند که برخی منابع در گفت‌وگو با روزنامه "العربی الجدید" این مسئله را تکذیب و اعلام کردند که این درخواست از طریق فیفا مطرح شده و دوحه هم آن را نپذیرفته است.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از یک مسئول بلندپایه اسرائیلی مدعی شده بود که طی روزهای اخیر گفت‌وگوهایی با قطری‌ها در مورد افتتاح کنسولگری موقت رژیم صهیونیستی در دوحه برای کمک‌رسانی به اسرائیلی‌ها در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی انجام شده است.

شبکه عبری زبان کان نیز تاکید کرده که قطر اهمیتی به درخواست افتتاح کنسولگری موقت رژیم صهیونیستی نداده اما مذاکرات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

با این حال، برخی منابع در گفت‌وگو با العربی الجدید هرگونه مذاکره مستقیم بین قطر و رژیم صهیونیستی در رابطه با این مسئله را رد کرده و عنوان کردند که طرف صهیونیستی با فیفا گفت‌وگو کرده و سعی داشته تا مسئولان فیفا را راضی کند قطر را برای موافقت با این درخواست تحت فشار قرار دهند اما در نهایت، دوحه این درخواست را نپذیرفته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : قطر صهیونیست دوحه
ارسال نظر

آخرین اخبار روز