تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
 دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس:

لزوم تسریع در احیاء واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید

از ۸۴ واحد راکد احیاء شده، ۱۹ واحد در شرکت های صنعتی و ۶۵ واحد خارج از شهرک های صنعتی مستقر شده اند.
کد خبر: ۴۷۱۹۷

لزوم تسریع در احیاء واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید۸۴ واحد تولیدی راکد، در شش ماهه نخست امسال احیاء شد


استاندار فارس گفت: در شش ماهه نخست سال جاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت مستمر برگزار و برآیند آن احیاء ۸۴ واحد راکد می باشد.

 دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، با اشاره به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شش ماهه اول سال جاری گفت: طی چند سال اخیر محور اصلی شعارهای سال به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع اقتصادی بوده که این امر نشان از نگاه ویژه معظم له به مقوله اقتصاد و معیشت مردم می باشد.

ایشان در ادامه با اشاره به سیاست های دولتِ مردمی سیزدهم در حوزه اقتصادی گفت: در راستای اجرای اولویت های اقتصادی دولت، مبنی بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال، رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان، تسریع در احیاء واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید، تاکنون تعداد ۲۴ کارگروه با حضور مسئولین ذیربط برگزار شده و تعداد ۳۹۷ بنگاه اقتصادی دارای مشکل، در جلسات مطرح و تعداد ۴۳۶ مصوبه اخذ که ۷۳ درصد از مصوبات به صورت ۱۰۰درصد اجرایی شده و ۲۷درصد از مصوبات در دست اجرا می باشد.

استاندار فارس در ادامه به احیاء ۸۴ واحد راکد در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: از ۸۴ واحد راکد احیاء شده، ۱۹ واحد در شرکت های صنعتی و ۶۵ واحد خارج از شهرک های صنعتی مستقر شده اند.

وی ضمن تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات این کارگروه، گفت: با مدیران و روسای دستگاه ها و بانک هایی که از اجرای مصوبات خودداری نمایند، مطابق با ضوابط اداری و قانونی برخود خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان درپایان، از همکاری دستگاه قضایی استان در حل مشکلات واحدهای اقتصادی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز