تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

وزیر ارتباطات: سازمان تامین اجتماعی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند پیوست

این سازمان تا الان قادر به ارایه ۴۲ خدمت برخط به میلیون‌ها بیمه گزارش شده که در گذشته مجبور بودند با صرف وقت، هزینه و انرژی قابل توجهی خود را برای دریافت خدمات مورد نیاز به مراکز تامین اجتماعی برسانند.
کد خبر: ۴۷۲۴۲

وزیر ارتباطات: سازمان تامین اجتماعی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند پوست

  به نقل از ایرنا - وزیر ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات از پیوستن سازمان تامین اجتماعی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.

«عیسی زارع‌پور» روز پنجشنبه در اینستاگرام نوشت: خوشبختانه یکی از دستگاه‌هایی که در دولت سیزدهم و در جریان شکل‌گیری دولت هوشمند خیلی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد، سازمان تامین اجتماعی بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این سازمان با اتصال و اشتراک بانک‌های اطلاعاتی خود در پنجره ملی، تا الان قادر به ارایه ۴۲ خدمت برخط به میلیون‌ها بیمه گزارش شده که در گذشته مجبور بودند با صرف وقت، هزینه و انرژی قابل توجهی خود را برای دریافت خدمات مورد نیاز به مراکز تامین اجتماعی برسانند.

زارع‌پور تاکید کرد: امروز میلیون‌ها هموطن برای خدماتی چون، دریافت سابقه خدمات بیمه، محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگان، بیمه کارگران ساختمانی، خدمات سلامت، پرونده الکترونیک، دریافت تاییدیه از مراجع پزشکی، درخواست کمیسیون پزشکی، هدیه ازدواج و نسخه الکترونیکی دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز تامین اجتماعی در شهر و روستا را ندارند و در هر ساعت از شبانه روز و در زمان بسیار کوتاهی، می‌توانند این خدمات را بصورت کاملا رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز