تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
مسئول کمیته فرهنگی هیات ورزش های همگانی فارس:

پاکسازی طبیعت در ایام محرم؛ ترویج پویش نذر ورزشی

ورزشکاران و فعالان محیط زیست با استفاده از توان خود در کنار دیگر طبیعت دوستان به همراه اجرای برنامه های فرهنگی اربعین در مسیر پیاده روی اربعین نیز اقدام به پاکسازی طبیعت کرده و این اقدام ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۷۲۷۴

پاکسازی طبیعت در ایام ماه محرم؛ ترویج پویش نذر ورزشی

  محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی فارس با اشاره به روند پویش نذر حسینی گفت: با هماهنگی لازم با روسای ورزش های همگانی شهرستان ها، کمیته های متناظر استان فارس و کمیته های ورزش در طبیعت و همچنین مشارکت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس، با هدف حفظ محیط زیست و ایجاد محیطی سالم برای همه، پویش نذر ورزشی در ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش انجام شد.

مسئول کمیته فرهنگی هیات ورزش های همگانی فارس در ادامه افزود: به منظور پاکسازی طبیعت در ایام ماه محرم و ترویج پویش زیبای نذر ورزشی و همچنین بهره مند شدن از فیوضات این ماه برنامه ریزی و هماهنگی های لازم به عمل آمد

جعفری خاطر نشان کرد: در این پویش ورزشکاران به همراه سایر مردم استان فارس به جمع آوری ماسک، زباله و پلاستیک پرداخته و در کنار آن آموزش و آگاهی رسانی برای خانواده ها در پارک ها و تفرجگاه ها، مکان های عمومی انجام خواهد شد.

جعفری گفت: ورزشکاران و فعالان محیط زیست با استفاده از توان خود در کنار دیگر طبیعت دوستان به همراه اجرای برنامه های فرهنگی اربعین در مسیر پیاده روی اربعین نیز اقدام به پاکسازی طبیعت کرده و این اقدام ادامه خواهد داشت.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در پایان گفت: بعد از جمع آوری، با هماهنگی قبلی زباله ها به سایت دفن پسماند منتقل خواهد شد.

وی از عموم مردم و ورزشکاران درخواست کرد در کنار ورزش و امور فرهنگی از محیط زیست مراقبت کرده تا این امانت به سلامت به نسل های بعد منتقل شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز