تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

فراجا: امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است

از ابتدای ماه صفر بیش از ۳ میلیون زائر از مرزهای کشورهای خروج کرده اند و تاکنون نیز بیش از نیمی از آنان برگشته اند.
کد خبر: ۴۷۳۱۳

فراجا: امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است

 به نقل از ایرنا- فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در سایه عزت و سربلندی نیروهای مسلح امنیت کامل در مرزهای کشور حاکم است، گفت: شاهد جلوه های زیبایی در مرز باشماق مریوان به عنوان یکی از مرزهای خروج زوار اربعین هستیم.

سردار " احمد گودرزی" روز پنجشنبه در بازدید از مرز باشماق مریوان با تقدیر از همراهی خوب مردم استان کردستان جهت پذیرایی از زئران حسینی بیان داشت: با تلاش و کوشش کارکنان انتظامی و مرزبانی، امنیت کامل جهت تردد زائران برقرار است.

وی افزود: از ابتدای ماه صفر بیش از ۳ میلیون زائر از مرزهای کشورهای خروج کرده اند و تاکنون نیز بیش از نیمی از آنان برگشته اند.

فرمانده مرزبانی کل کشور با تقدیر از اقدامات مسئولان استان کردستان گفت: ما از نزدیک شاهد اقدامات مسئولان استان جهت فراهم کردن امکانات برای زائران بودیم که نشان از همکاری و همراهی مسئولان استانی است.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه در آینده شاهد رونق این مرز باشیم، تصریح کرد: در این مدت ۵۳ جلسه با مرزبانان کشور عراق جهت امنیت زائران صورت گرفته که این همراهی و همکاری نیز ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا از آمادگی کامل انتظامی و مرزبانی خبر داد و گفت: امنیت و آسایش روانی شهروندان اولویت پلیس است و به زائران توصیه می کنیم در برگشت از عجله و شتاب خودداری کنند تا شاهد تصادف برای عزیزان نباشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : فراجا اربعین مرز
ارسال نظر

آخرین اخبار روز