تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

ارائه طرح شماری از قانونگذاران آمریکا برای دائمی کردن تحریم‌ها علیه ایران

میشل استیل، نماینده ارائه دهنده این لایحه با متهم کردن ایران به عنوان و «بی‌علاقه به حفظ صلح منطقه‌ای و جهانی» گفته است: اکنون بیش از هر زمان اهمیت دارد که از به واقعیت پیوستن تهدید غیرقابل قبول ایران هسته‌ای جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۴۷۳۲۳

ارائه طرح شماری از قانونگذاران آمریکا برای دائمی کردن تحریم‌ها علیه ایران

 به نقل از ایسنا، گروهی دوحزبی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای برای دائمی شدن تحریم‌های این کشور علیه ایران تهیه کرده و قرار است به مجلس نمایندگان ارائه کنند.

شبکه فاکس نیوز در خبری اختصاصی نوشت که شماری از قانون‌گذاران دموکرات و جمهوری‌خواه طرحی با نام «قانون تثبیت تحریم‌های ایران» را تهیه کرده‌اند که بازدارندگی علیه ایران از طریق هدف قرار دادن بخش نفتی و سخت‌تر کردن اختصاص یافتن بودجه به برخی فعالیت‌ها از جمله توسعه برنامه موشکی را افزایش خواهد داد.

میشل استیل، نماینده ارائه دهنده این لایحه با متهم کردن ایران به عنوان و «بی‌علاقه‌ به حفظ صلح منطقه‌ای و جهانی» گفته است: اکنون بیش از هر زمان اهمیت دارد که از به واقعیت پیوستن تهدید غیرقابل قبول ایران هسته‌ای جلوگیری کنیم.

وی مدعی شد: تحریم‌های موجود در جلوگیری از به وقوع پیوستن چنین فاجعه‌ای موفق بوده‌اند و ما باید اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم فشار راهبردی و اقتصادی خود علیه ایران را جهت ممانعت از دستیابی این کشور به سلاح هست‌ای حفظ کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : آمریکا ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار روز