تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
معاون استاندار کردستان:

هیچ کس در سقز کشته نشده؛ امنیت کامل برقرار است

چند نفر که مقابل فرمانداری این شهرستان سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند تاکید کرد که چند مامور انتظامی نیز به صورت سطحی زخمی شده اند.
کد خبر: ۴۷۴۲۸

هیچ کس در این شهرستان کشته نشده است؛ امنیت کامل در سقز برقرار است
به نقل از ایرنا- معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.

مهدی رمضانی افزود: هیچ کس در این شهرستان کشته نشده است و ادعای کشته شدن یک شهروند سقزی در تجمع امروز، فضاسازی رسانه ای توسط ضد انقلاب است.

وی با بیان اینکه چند نفر که مقابل فرمانداری این شهرستان سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند تاکید کرد که چند مامور انتظامی نیز به صورت سطحی زخمی شده اند ولی حال عمومی همه آنها اعم از مردم و ماموران مساعد است و تحت درمان هستند.

وی از مردم استان کردستان و شهرستان سقز خواست به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.

ظهر امروز شنبه بعد از تشییع و خاک سپاری پیکر «مهسا امینی» دختر 22 ساله سقزی که روز گذشته /جمعه / در بیمارستان کسری تهران جان باخت، شماری از مردم با هدف پیگیری دلیل فوت این خانم جوان، در مقابل فرمانداری ویژه شهرستان سقز تجمع کردند که از میان تجمع کنندگان، تعدادی اقدام به سردادن شعارهای اعتراضی کردند که بعد از ساعاتی به منازل خود برگشتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز