تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

یک فیلم «مشکل‌دار» رضا عطاران مجوز اکران گرفت

مشخص نیست میزان حذفیات یا اصلاح این فیلم برای گرفتن مجوز چقدر است.
کد خبر: ۴۷۴۸۹

یک فیلم «مشکل‌دار» رضا عطاران مجوز اکران گرفت

به نقل از ایسنا؛ فیلم «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی سرانجام از شورای پروانه نمایش مجوز گرفت.

فیلم «روشن» سال ۱۳۹۹ در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و این فیلم اجتماعی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای عطاران به همراه آورد اما بعد از آن وارد فهرست فیلم‌های «مشکل‌دار» شد و نتوانست مجوز اکران بگیرد.

در برخی پیگیری‌ها شنیده می‌شد که در دوره جدید مدیران سینمایی از چند فیلم نام برده می‌شود که مشکل نمایش آن‌ها صرفا با حذف چند سکانس برطرف نمی‌شود اما یک ماه قبل روح‌الله سهرابی - مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم- بیان کرد که مشکل فیلم های بلاتکلیفی چون «روشن»، «سه کام حبس»، «زنبورکارگر»، «رگ های آبی» و غیره در حال حل شدن است و حالا پس از یک ماه اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری خبر داده که شورای پروانه نمایش با صدر پروانه برای این فیلم موافقت کرده است. البته مشخص نیست میزان حذفیات یا اصلاح این فیلم برای گرفتن مجوز چقدر است.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی علاوه بر این فیلم برای «نبودن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی مصفا و «رویای کاغذی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی نیز مجوز نمایش صادر کرده است.

«رویای کاغذی» ساخته علی عطشانی را جابر قاسمعلی براساس طرحی از عطشانی نوشته که سال قبل ساخته شد و بازیگرانی همچون کامران تفتی و مینا وحید در آن بازی کرده‌اند.

از فیلم علی مصفا نیز اطلاعات چندان زیادی منتشر نشده جز اینکه محصول مشترکی از ایران، چک و اسلواکی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز