تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
در تماس با خانواده "مهسا امینی"

رئیسی: دستور داده‌ام حادثه با دقت رسیدگی شود

وزیر کشور دستور پیگیری علت فوت او را صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۵۰۰

رئیسی: دستور داده‌ام حادثه با دقت رسیدگی شود

به نقل از ایسنا؛ مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری خبر داد که رئیس‌جمهور با خانواده مهسا امینی تماس گرفته است.

محمد مهدی رحیمی در توییتی نوشت: رییس‌جمهور ظهر امروز در تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی گفت وگو کرد.

سیدا ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مرحومه مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.

رئیس‌جمهور دراین تماس تلفنی که امروز ظهر برقرار شد، با تأکید بر اینکه همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌داند، افزود: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

در این تماس تلفنی، خانواده مرحومه امینی ضمن تشکر از دستور فوری رئیس‌جمهور برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی ایشان، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند.

مهسا امینی دختر اهل سقز چند روز قبل در تهران توسط گشت ارشاد بازداشت و به دلیل ایست قلبی درگذشت و روز گذشته در سقز به خاک سپرده شد.

وزیر کشور دستور پیگیری علت فوت او را صادر کرد. وزیر کشور شب گذشته اعلام کرد تاکنون گزارشی از ضرب و شتم نرسیده است. او اعلام کرد که منتظر است تا گزارش نهایی پزشکی قانونی و سایر نهادها در این رابطه به او برسد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز