تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

 احتمال حذف رستمی و هاشمی از تیم ملی وزنه‌برداری

جدال لفظی علی هاشمی و کیانوش رستمی تمرینات این تیم را به حاشیه برد.
کد خبر: ۴۷۵۳۸

 احتمال حذف رستمی و هاشمی از تیم ملی وزنه‌برداری

 به نقل از ایرنا- حاشیه‌سازی و درگیری لفظی «علی هاشمی» و «کیانوش رستمی» این ۲ وزنه‌بردار را در آستانه حذف از لیست اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قرار داده است.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان ایران از جمعه ۴ شهریور در بابلسر آغاز و ۲۳ شهریور به پایان رسید. در این اردو سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، علی داودی، رسول معتمدی، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، رضا دهدار، رضا بیرانوند، رضا باغی، امیر عزیزی، مسعود چترایی، مسعود ممیوند، علیرضا معینی، محسن دادرس، آیت شریفی، محمد زارعی، مجید عسکری و پیمان دهقان زیر نظر سعید علی‌حسینی برنامه‌های آماده‌سازی تیم را دنبال کردند.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران مهرماه برای مسابقات قهرمانی آسیا راهی کشور بحرین خواهد شد. این مسابقات قرار بود که در چین برگزار شود اما به خاطر قوانین سخت کرونایی این کشور از میزبانی مسابقات انصراف داد و میزبانی به بحرین داده شد.

تدبیر مسوولان فدراسیون برای برگزاری اردو آماده‌سازی در شهرستان بابلسر هر چند که با استقبال قهرمانان این رشته همراه شد اما جدال لفظی علی هاشمی و کیانوش رستمی تمرینات این تیم را به حاشیه برد؛ جدالی که موجب شد تا هاشمی و رستمی اردو تیم را ترک کنند. ترک اردو از سوی ۲ عنوان‌دار جهان با واکنش فدراسیون وزنه‌برداری همراه شد.

حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رستمی و هاشمی باید پاسخگوی رفتار خود باشند گفت: فدراسیون تصمیم دارد تا امروز (دوشنبه) کمیته انضباطی را برگزار کند تا به موضوع این ۲ نفر رسیدگی شود.

البته مقامی این را هم گفت: این جدال لفظی مشکل شخصی ۲ قهرمان بوده و آنان هیچ اختلافی با کادر فنی و سعید علی‌حسینی ندارد.

حضور کیانوش رستمی و علی هاشمی در کمیته انضباطی ممکن است عواقب سختی برای آنان داشته باشد.

یکی از مهمترین تبعات این حاشیه‌سازی حذف آنان از لیست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا است.

حذف این ۲ عنوان‌دار جهانی از لیست اعزام به بحرین ممکن است برای آنان گران تمام شود زیرا باید تا اردوی بعدی تیم ملی به صورت انفرادی تمرین کرده و یک آوردگاه بزرگ نیز از دست خواهند داد. هاشمی و رستمی از مدعیان رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

هاشمی و رستمی بعد از ترک اردو تیم ملی رویه متفاوتی را در پیش گرفتند. آنان با درج استوری و پیام‌های خاص در صفحه اینستاگرام خود به صورت غیر مستقیم به این اتفاقات واکنش نشان دادند. رستمی بیشتر زمان خارج از اردو را به تفریحاتی مانند کوهنوردی و ساحل گردی اختصاص داد و علی هاشمی نیز در آخرین استوری خود به کنایه نوشت «تا زمانی کوچکتم که احساس بزرگی نکنی».

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : وزنه برداری
ارسال نظر

آخرین اخبار روز