تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

سنجش مستمر عملکرد دانشگاهها و اساتید

معاون استاندار ضمن تأکید بر حفظ جایگاه والای دانشگاه در سطح ملی و بین المللی خواستار تعامل بیشتر دانشجویان با مسئولین دانشگاه به منظور رفع دغدغه های دانشجویی شد.
کد خبر: ۴۷۵۵۴

سنجش مستمر عملکرد دانشگاهها و اساتید

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزبا بیان اینکه حل مشکل کمبود خوابگاه‌های دانشجویی در استان نیازمند مشارکت فعال بخش خصوصی بوده و باید مسئولان دانشگاه‌ها زمینه این مشارکت را فراهم کنند، گفت: عملکرد دانشگاه‌ها و اساتید باید به صورت مستمر مورد سنجش و پایش قرار گیرد.

رتضی ولی پوری در جلسه کمیسیون دانشجویی که با محوریت بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وضعیت دانشگاه ها بعد ازگذشت دوسال از شیوع کرونا و از سرگیری آموزش حضوری قطعاً نیازمند برنامه ریزی های مدون، برای رسیدن به شرایط مطلوب است.

وی افزود: با زمان بندی مشخص شده ضمن حضور در خوابگاه های دانشگاه های استان از نزدیک با دانشجویان دیدار وگفتگو خواهم داشت.

ولی پوری گفت: خوشبختانه با گزارشاتی که با کمک تیم مدیریتی ارائه می شود، برای رسیدن به وضعیت مطلوب دانشگاه، تلاش های مضاعف و شبانه روزی دارند و از تمام ظرفیت خود برای رسیدن به این مهم استفاده می نمایند.


معاون استاندار ضمن تأکید بر حفظ جایگاه والای دانشگاه در سطح ملی و بین المللی خواستار تعامل بیشتر دانشجویان با مسئولین دانشگاه به منظور رفع دغدغه های دانشجویی شد.

ولی پوری همچنین بر ضرورت پایش و احصاء مستمر مشکلات دانشگاه ها و ارائه راهکارهای دقیق و کارشناسی شده توسط اعضاء و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه تأکید کرد، افزود توجه به امکانات رفاهی و خوابگاهی دانشجویان، ساماندهی و تجهیز خوابگاه های استان، احیاء خوابگاه های فرسوده استان با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی و همکاری دستگاه های خدمات رسان و شهرداری، افزایش اتوبوس و ون های بین شهری در ایستگاه های منتهی به دانشگاه ها در صورت نیاز ایجاد ایستگاه های جدید برای سهولت تردد و حمل و نقل دانشجویان در مسیر های خوابگاه تا محل برگزاری کلاس های درس و همچنین افزایش ون از دانشگاه ها تا ایستگاه های مترو، تاکید برنظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس های درس و خوابگاه ها و در کلیه مکان های دانشجویی – تقویت روشنایی خیابان ها و بلوار های منتهی به دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی استان را خواستار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز