تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

نشست کمیسیون زنان کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد

کسب جایگاه های بین المللی و نیز سایر موارد خبر داد و اعلام نمود که این وزارت به عنوان یک پایگاه در کنار کمیته ملی پارالمپیک حضور دارد.
کد خبر: ۴۷۶۴۵

نشست کمیسیون زنان کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد

به نقل از ایرنا؛ نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سیما لیموچی، نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با اعلام این خبر گفت: این نشست در محل کمیته ملی پارالمپیک و با حضور اعضای کمیسیون و نیز نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم‌بینایان، تکواندو، تنیس، ترای‌اتلون، قایقرانی، تنیس روی‌میز، تیراندازی با کمان و نیز دبیر اجرایی کمیته ملی‌پارالمپیک برگزار شد.

وی افزود: در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش ورزش پارالمپیک بانوان فدراسیون‌های همکار با کمیته ملی‌پارالمپیک ارائه شد و نواب رئیس بانوان این فدراسیون ها در خصوص موانع موجود در بحث توسعه ورزش بانوان صحبت کردند و پیشنهادات خود را نیز مطرح ساختند. همچنین در خصوص برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته پارالمپیک و اقدامات مورد نظر فدراسیون‌ها برای این ایام نیز تبادل نظر صورت گرفت.

نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: مریم کاظمی پور نیز در این نشست حضور داشتند و از حمایت وزارت ورزش و جوانان در بحث استعدادیابی ورزش بانوان، کسب جایگاه های بین المللی و نیز سایر موارد خبر داد و اعلام نمود که این وزارت به عنوان یک پایگاه در کنار کمیته ملی پارالمپیک حضور دارد.

لیموچی افزود: از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست، ارائه پیشنهاد به هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برای تعیین شاخص و معیار برای شناسایی بانوان مستعد دریافت جایگاه های بین المللی بود که مقرر شد افرادی که دارای این ظرفیت هستند حمایت شوند و پس ازآن که موفق به کسب این جایگاه های شدند نیز این حمایت ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز