تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه البرز، پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان از ساعت 9:30 الی 13خواهند بود.
کد خبر: ۴۷۶۶۰

حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه البرز فردا چهارشنبه 30 شهربور به منظور پاسخگویی به تماس های مردمی در مرکز سامد استانداری البرز حضور می یابند.

در ادامه حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری البرز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه البرز، پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان از ساعت 9:30 الی 13خواهند بود.

محمدرضا غلامی؛ مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری البرز در این خصوص اظهار داشت: در راستای ارتباط بیشتر و اثربخش مدیران استان با اقشار مختلف مردم و رسیدگی مناسب به درخواست ها و مشکلات آنان به منظور ارتقای رضایتمندی عمومی و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و تاکیدات استاندار البرز مبنی بر برنامه ریزی مناسب جهت ارتباط مردم و مسئولین، شهروندان گرامی می توانند جهت ارتباط با مدیرعامل محترم شرکت مخابرات منطقه البرز از ساعت 9:30 الی 11 و همچنین با مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ساعت 11:30 الی 13 با شماره تماس 111 تماس حاصل نمایند.

 

حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری البرز

حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری البرز

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : استانداری البرز
ارسال نظر

آخرین اخبار روز