تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

هواشناسی: احتمال وقوع بارش‌های محلی از روز سه‌شنبه در زنجان

روز پنجشنبه وقوع رعد و برق و بارش‌های محلی در مناطق خدابنده، ایجرود، طارم، گرماب و ماه‌نشان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۱۳

 

 به نقل ار ایسنا؛ کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: از فردا ناپایداری‌های محلی به شکل بارش‌های محلی و وزش باد نسبتا شدید در زنجان پیش‌بینی می‌شود.

حسین سلطان، با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آتی، عنوان کرد: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی با اشاره به شروع ناپایداری‌ها از روز سه‌شنبه در زنجان، اظهار کرد: وزش باد نسبتا شدید و بارش‌های پراکنده تا پایان هفته ادامه خواهد داشت که با غبار آلودگی و کاهش کیفیت هوا نیز همراه خواهد بود. همچنین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

سلطانی با اشاره به پیش‌بینی وقوع رعد و برق در روز پنجشنبه هفته جاری، تصریح کرد: روز پنجشنبه وقوع رعد و برق و بارش‌های محلی در مناطق خدابنده، ایجرود، طارم، گرماب و ماه‌نشان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان، با اشاره به داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان، خاطرنشان کرد: براساس داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ شهریورماه)، گیلوان با ۳۷ درجه گرم‌ترین و خیرآباد با ۸ درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان بوده‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : هواشناسی زنجان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز