تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

استاندار فارس: باید با مردم صادق و شفاف رفتارکنیم

کسانی که می توانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند، مردم هستند؛ لذا باید با مردم صادق و شفاف عمل کنیم تا مردم نیز همراه شوند.
کد خبر: ۴۷۷۲۴

استاندار فارس: باید با مردم صادق و شفاف رفتارکنیم

استاندار فارس در مراسم تکریم و معارفه رئیس صدا و سیمای مرکز فارس گفت: رئیس جدید مرکز ان شاءالله به نحوی اقدام خواهند کرد که صدای و سیمای استان همچون گذشته بدرخشد و در قله باشد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکترمحمدهادی ایمانیه صبح امروز، در مراسم تکریم و معارفه رئیس صدا و سیمای مرکز فارس، ضمن تقدیر از زحمات مهندس سهرابی گفت: فهیم و خوش سلیقه بودن دو خصلت بارز ایشان هست؛ که باعث شد صداوسیمای فارس در بسیاری از موارد در کشور متمایز باشد.

استاندار فارس با اشاره به مراتب علمی مدیر کل جدید این مرکز و همچنین سابقه درخشان ایشان در مسؤلیت قبلی، از دکتر پهلوانیان خواست به نحوی امور پیگیری شود که صدا و سیمای استان همچون گذشته بدرخشد و در قله باشد.

وی اظهار داشت: در گفتگو با دکتر جبلی، ریاست محترم سازمان صداوسیما ایشان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری درجهت ارتقای استان اعلام نمودند و همچنین مدیریت استان نیز، برای تاسیس سایت سوم سازمان صدا و سیما در شیراز اعلام آمادگی کرد.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر دارالعلم بودن شیراز و برشمردن برخی از ظرفیت های سومین حرم اهل بیت علیه السلام از جمله تعداد امامزادگان، آثارفاخر تاریخی، گردشگری های زیارت، سلامت و طبیعت؛ رتبه برتر درصنعت، کشاورزی، باغداری و معدن گفت: صداو سیمای استان می تواند با تشریح این ظرفیت ها، کمک های بسیار ارزشمندی به پیشرفت و توسعه استان برسانند.

وی با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاهی گفت: برای نمونه، حضور به موقع و اطلاع رسانی همه جانبه و بسیار خوب صدا و سیمای استان در ایام شیوع بیماری کرونا با مجموعه سلامت فارس، منجر به کاهش آمار تلفات و کنترل همه گیری در استان شد.

دکتر ایمانیه در ادامه گفت: یکی از دلایلِ جدیِ کشوری شدن مجمع تامین خیرین سلامت، مطرح شدن فعالیت و عملکردهای این مجموعه توسط رسانه استانی و ارتباط با رسانه ملی بود.

استاندار فارس اظهار داشت: کسانی که می توانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند، مردم هستند؛ لذا باید با مردم صادق و شفاف عمل کنیم تا مردم نیز همراه شوند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز