تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

بازتاب گسترده سخنان رئیس‌جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل

ابراهیم رئیسی به سازمان ملل گفت که ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ ای نیست.
کد خبر: ۴۷۷۲۵

بازتاب گسترده سخنان رئیس‌جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل

به نقل از ایرنا؛ رسانه‌های غربی بیانات آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را در راس اخبار خود قرار دادند و ضمن پوشش دادن سریع این اظهارات، از آن به عنوان «صدای ملت ایران» در این نهاد بین‌المللی یاد کردند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه میل به برقراری عدالت به عنوان ودیعه الهی در وجود همگان است، اظهار داشت: ما از جهانی شدن عدالت حمایت می‌کنیم زیرا عدالت وحدت‌ آفرین و ظلم جنگ افروز است.

در همین حال خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی درباره بیانات رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: رئیس‌جمهوری ایران معتقد است آمریکا توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی را لگدمال کرده است.

خبرگزاری آسوشتیدپرس همچنین تاکید رئیس‌جمهوری ایران بر روابط گسترده با همه همسایگان را در اخبار خود برجسته کرد و نوشت: منظور رئیس‌جمهوری ایران از همه همسایگان به طور خاص، عربستان سعودی است.

تارنمای شبکه خبری فرانس ۲۴ که از ساعتی قبل به استقبال سخنرانی رئیس جمهوری ایران رفته بود، با آغاز سخنرانی آیت الله رئیسی، خبر آن را لحظه به لحظه مخابره کرد.
در بخش ابتدایی از این گزارش لحظه به لحظه که پیش از سخنرانی رئیس جمهور کشورمان منتشر شده بود، آمده است: سخنرانی آیت الله رئیسی یکی از سخنرانیی هایی عنوان شده که بسیاری در انتظار آن بودند.

فرانس ۲۴ همچنین سخنان رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اینکه ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست را برجسته کرد و نوشت: ابراهیم رئیسی به سازمان ملل گفت که ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ ای نیست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز