تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

امام جمعه رشت: استکبار با ابزار رسانه‌ای و انسانی قصد وارد کردن ضربه اساسی به نظام ما را دارد

اکنون شاهدیم که دوباره این دشمنان نادان شکست خوردند که در این راستا نیز از خدمات و تلاش های نیروهای انتظامی، بسیجیان در برقراری امنیت قدردانی می‌کنیم.
کد خبر: ۴۷۸۰۷

امام جمعه رشت: استکبار با ابزار رسانه‌ای و انسانی قصد وارد کردن ضربه اساسی به نظام ما را دارد

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه رشت گفت: استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی با ابزار رسانه‌ای و انسانی، قصد وارد کردن ضربه زدن اساسی به نظام جمهوری اسلامی را دارد.

 آیت‌الله رسل فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزار در مصلی این شهر افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی ایران هستند که برای ضربه زدن به نظام مقدس ما، ابزارهای راسانه‌ای و انسانی گسترده ای در اختیار دارند و بدین منظور همه آنها را به کار گرفته اند.

وی عنوان کرد: در این راستا غول ابزار رسانه‌ای در اختیار آنان است و امروز از ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی در جهان ۱۱۶ مورد آن فقط متمرکز بر ایران و پوشش وقایع آن شده است و ۲۶۰ کانال ماهواره‌ای فارسی زبان برای مردم ما سرویس دهی مجانی می کنند در حالیکه هزینه های فراوانی برای راه‌اندازی این کانالها صرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: استکبار جهانی ، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس این هزینه ها را تقبل می کنند تا فساد، جرم و جنایت را در ایران ترویج دهند و ملت مظلوم ما را در مقابل این بمباران رسانه‌ای قرار داده‌اند که البته مردم ما بسیار فهیم هستند و از نقشه‌های شوم دشمنان مطلع و نسبت به آنها هوشیارند.

وی در بحث ابزار انسانی در اختیار دشمن هم ادامه داد: ضدانقلابهای داخل و خارج از کشور، سلطنت‌طلبها، بهائیان، افراد نادان و جاهلان فریب‌خورده در این جرگه قرار دارند و دشمن توسط آنان قصد برهم زدن نظام جامعه ما را دارند.

خطیب جمعه رشت اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر نیز شاهد بودیم که مردم خوب ما در این فضای مسموم سرفراز و سربلند بیرون آمدند و صف خود را از دشمنان نظام جدا کردند و با توجه به پیگیری‌های انجام شده و افرادی که در این اغتشاشات دستگیر شدند، مشخص شد که اکثر آنها گیلانی نبوده و رهبران‌شان فاسد و دارای پرونده‌های جرم و جنایت هستند.

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: این جاهلان و فاسدان، مساجد و قرآن ها را آتش زدند که در این راستا از مسئولان قوه قضاییه انتظار است آنان را به اشد مجازات برسانند چون ایران مملکت امام زمان (عج) است و آنچه که مربوط به دین و اسلام ما است، مردم با آن برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: دشمنان ما دوباره در این ایام سنگ‌اندازی می‌کنند و کارهای کودکانه‌ای که سالهای گذشته انجام دادند و شکست خوردند را دوباره مرتکب می‌شوند اما ملت ما از نقشه‌های شوم دشمنان مطلعند.

وی تصریح کرد: اکنون شاهدیم که دوباره این دشمنان نادان شکست خوردند که در این راستا نیز از خدمات و تلاش های نیروهای انتظامی، بسیجیان در برقراری امنیت قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار کرد: ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جنگ تحمیلی بودیم که همه قدرتهای جهان در مقابل ما ایستادند اما ملت ما با ایثار و فداکاری طی هشت سال دفاع مقدس، جانانه ایستادگی کردند و در نهایت نیز پیروز شدیم.

وی عنوان کرد: تاکنون هم ملت ما سختی‌های فراوانی کشیدند و مردم می‌دانند که این حکومت اسلامی به آسانی به دست نیامده که با حرکت زالوصفتانه تعدادی از دشمنان حقیر این ملت و نظام از بین برود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز