تهران ۹.۹۱° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

امام جمعه اهواز: آشوب و ناامنی توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی است

قطعا این آشوبها با همراهی دشمن است ، دشمن در حال شکست است که دست به چنین اقداماتی می کند چرا که دشمنان اسلام از حضور از ۲۰ میلیونی مردم در راهپیمایی بزرگ اربعین به خشم آمده اند.
کد خبر: ۴۷۸۰۹

امام جمعه اهواز: آشوب و ناامنی توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی است

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه اهواز با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی شهرهای کشور گفت: هرگونه آشوب ، ناامنی و تخریب اموال عمومی توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی است و باید با قاطعیت با آن مقابله شود.

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با بیان اینکه باید با کسانیکه به مقدسات و مامور نیروی انتظامی جسارت می کنند به شدت برخورد شود افزود: افراد اغتشاشگر حجاب را بهانه کرده و به تخریب اموال عمومی روی آورده اند لذا در دفاع از امنیت ملی نباید کوتاهی کرد ، در مقابل آشوبی که دشمن علیه نظام رهبری می کند باید هزینه کرد و جای هیچگونه ارفاقی نیست.

وی اظهار داشت: در جریان این اغتشاشات عده ای در خیابان روسری از سر برداشتند ، به قران و مقدسات اهانت کردند همچنین اموال عمومی از جمله حدود ۷۰ دستگاه آمبولانس را به آتش کشیدند و به عده زیادی از مردم آ سیب رساندند لذا باید با اشد مجازات با افراد آشوب طلب و توهین کنندگان به نوامیس مردم ، قران و نظام جمهوری اسلامی برخورد شود.

خطیب جمعه اهواز در ادامه با بیان اینکه افرادی که دست به تخریب اموال عمومی می زنند و به مقدسات توهین می کنند مردم نیستند و حساب آنها از مردم جدا است گفت: اگر با این افراد آشوبگر با قاطعیت برخورد نشود جسورتر می شوند.

وی ضمن قدردانی از مردم خوزستان که دنبال رو آشوب طلب ها نبودند گفت : قطعا این آشوبها با همراهی دشمن است ، دشمن در حال شکست است که دست به چنین اقداماتی می کند چرا که دشمنان اسلام از حضور از ۲۰ میلیونی مردم در راهپیمایی بزرگ اربعین به خشم آمده اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز