تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

فرمانده سپاه گنبدکاووس: فتنه‌گران نمی‌توانند با حرکت‌های مذبوحانه به انقلاب آسیب بزنند

ملت اجازه سوار شدن به قطار انقلاب را به معاندان و افراد و مدیرانی که ناخالصی دارند نخواهد داد.
کد خبر: ۴۷۸۱۱

فرمانده سپاه گنبدکاووس: فتنه‌گران نمی‌توانند با حرکت‌های مذبوحانه به انقلاب آسیب بزنند

به نقل از ایرنا: فرمانده سپاه گنبدکاووس با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور تصریح کرد: فتنه‌گران و حامیان آنها بدانند با چنین حرکت‌های بچه‌گانه و مذبوحانه نمی‌توانند به انقلاب اسلامی آسیب بزنند.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور روز جمعه در جمع نمازگزاران گنبدکاووس گفت: ملت با بصیرت ایران که برای پیروزی انقلاب اسلامی خون عزیزان خود را نثار کردند نخواهند گذاشت به انقلاب آسیبی وارد شود.

وی افزود: دشمنان و فتنه‌گران بدانند که ملت ایران برای حفظ عزت و اقتدار خود در صحنه حضور خواهند یافت و در راهپیمایی امروز گوشه ای از عظمت این حضور را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ قاسم پور اضافه کرد: ملت ایران می داند فتنه و فتنه‌گر و نیز دشمنان انقلاب ساکت نمی نشیند بنابراین همواره در صحنه دفاع از انقلاب و رهبری، حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه گنبدکاووس با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان جنگ تحمیلی گفت: امنیت، اقتدار و آرامش ما مرهون خون شهیدان است.

وی بیان داشت: ملت ایران در زمان جنگ تحمیلی که دنیای استکبار پشت سر صدام بودند و از او حمایت و پشتیبانی می کردند با کمترین امکانات و تجهیزات بر آنها پیروز شد و امروز بسیار قدرتمندتر از آن زمان است.

سرهنگ قاسم پور ادامه‌ داد: ملت ایران امتحان پس داده است و می داند که در برابر فتنه و فتنه‌گران باید بایستد و تسلیم نشود.

وی با بیان اینکه قطار انقلاب تحت هدایت رهبر معظم انقلاب به مسیر عزت خود ادامه می‌دهد نصریح کرد: ملت اجازه سوار شدن به قطار انقلاب را به معاندان و افراد و مدیرانی که ناخالصی دارند نخواهد داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز