تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

ورود ۷۹ هزار خودرو به گیلان

از ساعت ۱۲ الی ۲۷ روز یکشنبه، سوم مهر و از ساعت هشت الی ۲۴ روز سه شنبه، پنجم مهر محدودیت تردد برای کلیه وسائط نقلیه سنگین همچون کامیون و تریلر به جز حامل های سوختی و فاسدشدنی اعمال می شود.
کد خبر: ۴۷۸۳۵

ورود ۷۹ هزار خودرو به گیلان

به نقل از ایسنا؛ رئیس پلیس راه گیلان، از ورود بالغ بر ۷۹ هزار دستگاه خودرو به استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس الگوهای تردد و ترافیک احتمالا بر حجم ورود به استان افزوده خواهد شد.

سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته و در آستانه تعطیلات آخر صفر هستیم، اظهار کرد: حجم تردد در محورهای ارتباطی استان گیلان از افزایش قابل ملاحظه ای برخوردار است، اما در حال حاضر ترافیک در کلیه محورهای مواصلاتی عادی و روان است.

وی با اشاره به تعطیلی سوم و پنجم مهر، افزود: از عصر روز پنجشنبه شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین، اما روان در استان بودیم که پیش بینی می شود طی روزای آینده ترافیک بیتشتر شود.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری، از ورود بالغ بر ۷۹ هزار دستگاه خودرو به استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس الگوهای تردد و ترافیک احتمالا بر حجم ورود به استان افزوده خواهد شد و لذا برای مدیریت ترددهای بین شهری محدودیت هایی اعمال می شود.

صفاری گفت: از ساعت ۱۲ الی ۲۷ روز یکشنبه، سوم مهر و از ساعت هشت الی ۲۴ روز سه شنبه، پنجم مهر محدودیت تردد برای کلیه وسائط نقلیه سنگین همچون کامیون و تریلر به جز حامل های سوختی و فاسدشدنی اعمال می شود.

وی متذکر شد این محدودیت ها در دو محور رشت - قزوین و بالعکس آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می شود تا شاهد ترافیک روان در محورهای برون شهری باشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز