تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

خسارت فتنه انگیزی ها بر گردن استکبار جهانی است

پرچمی به نام اسلام ناب به نام قرآن به نام اهل بیت در سرزمین ایران با انقلاب اسلامی و با نهضت بزرگ ملت ایران برافراشته شد.
کد خبر: ۴۷۹۴۷

خسارت فتنه انگیزی ها بر گردن استکبار جهانی است
به نقل از ایسنا؛ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، تاکید کرد: ملت رشید ایران از برخی خواص بی بصیرت که با بی بصیرتی و بعضا بی مروتی با پول ملت ایران چهره شدند تا در روزهای سخت در کنار ملت و در برابر دشمن باشند، اما جوری دیگر عمل کردند دلگیر بوده و باید بگویم بد امتحان پس دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در اجتماع بزرگ امت رسوالله (ص) در میدان انقلاب تهران، اظهارکرد: برادران و خواهران عرض می‌کردم معلوم شد آینده از مسیر ایران و از مسیر فارس متحول خواهد شد. اگر علم، ایمان و دین در کهکشان ها هم باشد مردمانی از سرزمین فارس ومردانی بزرگ و بلند همت و بلند نظر آن را به دست خواهند آورد. پرچمی به نام اسلام ناب به نام قرآن به نام اهل بیت در سرزمین ایران با انقلاب اسلامی و با نهضت بزرگ ملت ایران برافراشته شد. اولین قانون اساسی بر اساس قرآن و عترت یعنی سفارش صریح پیامبر نوشته شد. این بود حکایت مردمانی که از راه رسیدند. کسانی که عاشق پیشه به قرآن هستند. کسانی که در میان خودشان مهربان و صمیمی هستند و در برابر دشمن سخت گیر و جدی.

وی در ادامه اظهار کرد: اینک 43 سال است که از این نهضت بزرگ می گذرد، انقلابی که ملت عزیز ایران و ملت بزرگ ایران را بر بال فرشتگان نشاند و بر عرش عزت قرار داد، امروز در هفته دفاع مقدس و در سالروز رحلت پیامبر اعظم و شهادت امام مجتبی(ع) در میدان انقلاب اسلامی گردهم آمدیم و بار دیگر مردم در صحنه هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز