تهران ۶.۹۹° كمينه ۶.۹۹°  بیشینه ۷.۷۹°
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

دادگستری گلستان: با برهم زنندگان امنیت قاطعانه برخورد می کنیم

طبق تاکید رئیس قوه قضاییه به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۹۵۱

دادگستری گلستان: با برهم زنندگان امنیت قاطعانه برخورد می کنیم

به نقل از ایسنا؛ رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از بازداشتگاه محل نگهداری اغتشاشگران از برخورد قاطعانه قانون با مخلان امنیت مردم خبر داد.

در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، رئیس کل دادگستری گلستان با همراهی دادستان مرکز استان و رئیس حفاظت‌ و اطلاعات دادگستری به صورت سرزده شبانگاه در زندان گرگان حضور یافتند و با کلیه بازداشتی شدگان حوادث اخیر گرگان دیدار و وضعیت متهمین بازداشتی را از نزدیک بررسی کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه این سرکشی که به مدت چهار ساعت طول کشید گفت: در این سرکشی، با همه بازداشتی ها به صورت رو در رو گفت و گو و وضعیت آنان بررسی شد.

حیدر آسیابی بر رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت زدند هم تاکید کرد و ادامه داد: طبق تاکید رئیس قوه قضاییه به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در ادامه سرکشی شبانه به دیدار نیروهای انتظامی و یگان ویژه استان رفتند و از تلاش های آنان در برقراری امنیت و آرامش در استان قدردانی کردند.

امشب همزمان، با دستور رئیس کل دادگستری گلستان، رئیس و دادستان شهرستان گنبدکاووس هم برای سرکشی به محل نگهداری بازداشتی های اغتشاشات اخیر در این شهرستان رفتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز