تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

امام جمعه یزد: بصیرت مردم عامل رسوایی فتنه گران شد

خدای بزرگ را شاکریم که هدایتش شامل حال مردم مسلمان ایران شد
کد خبر: ۴۷۹۵۹

 

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بینش و بصیرت مردم و حضور آنها در صحنه عامل رسوایی فتنه گران شد.

 آیت الله محمد رضا ناصری از حضور با بصیرت مردم دارالعباده یزد در راهپیمایی علیه آشوب در پیامی قدردانی کرد و نوشت: خدای بزرگ را شاکریم که هدایتش شامل حال مردم مسلمان ایران شد تا پیرو و دوستدار ائمه اطهار (ع) باشند و پرچم ولایت را همواره به دوش کشند و راه و رسم اوصیاء الهی را بپیمایند.

وی افزود:خداوند قادر را شکرگذاریم که به مردم قهرمان ایران بصیرت داد تا حق را از ناحق تشخیص دهند و فتنه انگیزان را رسوا کنند و با حضور باشکوه خود در تجمعات علیه آشوب و فتنه قیام کرده و چشم دشمنان را کور کنند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد گفت: اخیرا عده‌ای آشوب طلب و فریب خورده به بهانه‌های واهی و با هدایت و حمایت شبکه‌های سعودی و صهیونیستی، از رأفت و ملایمت پلیس سوء استفاده کرده و با هتک حرمت به مقدسات دینی و آتش زدن اموال عمومی خشم و انزجار مردم غیور و مومن ایران اسلامی را برانگیختند.

ناصری اظهار کرد: در برابر این اقدامات هنجارشکنانه و توهین به مقدسات، مردم متدین ایران و مردم دارالعباده یزد غیرت دینی و انقلابی خود را نشان داده و با حضور در راهپیمایی و تجمعات باشکوه با صدای رسا اعلام داشتند که همیشه پشتیبان ولایت هستند و از هنجارشکنان برائت می‌جویند و فریاد بر می‌آورند که نمی‌شود اصول محکم اسلام و قوانین شریعت را زیر پا گذاشت.

این مردم با حضور گسترده خود با اسلام و آرمان‌های انقلاب همچون گذشته بیعت کردند که تا آخر می‌ایستیم و نمی‌گذاریم که حسین زمان، تنها بماند و خون شهدا به بهانه‌های مختلف پایمال گردد.

درود بر این مردم غیور و دلاور و درود بر زنان و مردانی که در لحظات حساس پای در میدان جهاد و شهادت می‌گذارند و از کیان اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند. درود بر این مردم شریف و درود بر نیروهای انتظامی، بسیج و همیاران پلیس که مظلومانه، اما مقتدرانه در برابر هتاکان و آشوب گران ایستادند و جان خود را فدا کرده و از امنیت و آرامش مردم دفاع کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز