تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

ورود بالغ بر ۱۴۷ هزار خودرو به گیلان

محدودیت تردد طی فردا و پس فردا، چهارم و پنجم مهر نیز از ساعت هشت تا ۲۴ نیز اعمال می شود.
کد خبر: ۴۷۹۶۱

ورود بالغ بر ۱۴۷ هزار خودرو به گیلان

به نقل از ایسنا؛ رئیس پلیس راه گیلان، از ورود بالغ بر ۱۴۷ هزار دستگاه خودرو به استان خبر داد و گفت: محدودیت تردد طی فردا و پس فردا اعمال می شود.

سرهنگ جاور صفاری، با اشاره به ورود تدریجی مسافران به استان گیلان از عصر پنجشنبه، اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۱۴۷ هزار دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده است.

وی از افزایش ۱۱ درصدی ورود خودرو به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر ترافیک در محورهای ارتباطی گیلان عادی و روان است.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری، با اشاره به بارش باران پراکنده در اغلب نقاط استان و لغزندگی سطح معابر، تصریح کرد: رانندگان به ویژه مسافران برای تردد ایمن در محورهای مواصلاتی علاوه بر حفظ سرعت مطمئنه، فاصله با خودروهای جلوتر را رعایت کنند.

صفاری از اعمال محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین از ساعت ۱۲ امروز الی ۲۴ خبر داد و گفت: محدودیت تردد طی فردا و پس فردا، چهارم و پنجم مهر نیز از ساعت هشت تا ۲۴ نیز اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین به غیر از حامل های مواد سوختی و فاسدشدنی در دو محور رفت و برگشت آستارا - اردبیل و رشت - قزوین اعمال خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز