تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

معاون رئیس جمهور: امروز میلیون‌ها ایرانی اقدامات اغتشاش‌گران را محکوم کردند

اغتشاشگران کاملا سازماندهی شده بودند و قصد داشتند کشور را به آشوب بکشند
کد خبر: ۴۷۹۶۷

معاون رئیس جمهور: امروز میلیون‌ها ایرانی اقدامات اغتشاش‌گران را محکوم کردند

به نقل از فارس؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات امروز گفت: میلیون‌ها ایرانی امروز با حضور در اجتماعات مختلف در سراسر کشور اقدامات و حرکات اغتشاش‌گران را محکوم کردند.

معاون رئیس جمهور: امروز میلیون‌ها ایرانی اقدامات اغتشاش‌گران را محکوم کردند
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات امروز گفت: امروز مردم در اجتماعات گسترده و باشکوهی در سراسر کشور شرکت کردند و اغتشاشات اخیر و حرکات مذبوحانه‌ای که انجام شد و اهانت به مساجد، قرآن، پرچم کشور و حمله به نیروهای مردمی و انتظامی و حافظان امنیت را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه مردم امروز نشان دادند با قدرت در مقابل اغتشاش‌گران می‌ایستند، افزود: میلیون‌ها ایرانی امروز با حضور در اجتماعات مختلف در سراسر کشور اقدامات و حرکات اغتشاش‌گران را محکوم کردند.

حسینی گفت: اغتشاشگران در شب های گذشته اموال بسیاری از مردم را از بین بردند و فرصتی برای ضدانقلاب و رسانه های معاند ایجاد کردند تا دست به تبلیغ علیه نظام اسلامی و انقلاب اسلامی بزنند و مردم هم دیروز و امروز در اجتماعات مختلف در سراسر کشور نشان دادند اغتشاشگران تعداد اندکی هستند و ملت همچون سیلی خروشان در صحنه است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: قطعا اغتشاشگران با چنین حرکاتی که نمونه آن را در شب های گذشته انجام دادند، نمی‌توانند راه به جایی ببرند و از طرفی آنها نشان دادند با اسلام و انقلاب مشکل دارند و بحث‌شان به هیچ وجه موضوع خانم امینی نیست و این موضوع بهانه است.

حسینی اظهار داشت: کسانی که اعتراض می کردند و بدون سند و مدرک می گفتند در قبال مرحومه امینی خشونت صورت گرفته؛ خودشان در این چند روز خشن ترین و بی رحمانه ترین اقدامات را انجام دادند، اینها باعث شد که مردم از این ها نفرت پیدا کنند و از دستگاه های مربوطه بخواهند با این افراد قاطعانه برخورد کنند.

وی با اشاره به اظهارات برخی از سلبریتی ها در روزهای گذشته، گفت: در اتفاقات اخیر هم دیدیم که مانند دوران فتنه 88 برخی از سلبریتی ها بدون اینکه اجازه دهند ماجرا رسیدگی و موضوع شفاف شود، مسائلی را مطرح کردند که درست نبود و مردم را برای حضور در خیابان تحریک کردند. بعد هم که حقیقت مشخص شد این جریان حاضر نشد از ادعای خود دست بردارد و حرکات ناشایست و آشوب در کشور را محکوم کند. این نشان می دهند اینها یا درک و فهم درستی از مسائل سیاسی ندارند یا اینکه عامدانه دست به چنین رفتاری می زنند.

حسینی تصریح کرد: این افراد مدعی بودند که از فوت خانم امینی ناراحت شدند اما خودشان در یک ظلم و جفایی که علیه نیروهای انتظامی و امنیتی شد، شریک شدند.

وی ادامه داد: در اتفاقات اخیر تعدادی از ماموران نیروی انتظامی جان باختند، تعداد بسیاری آمبولانس و شعب بانک به آتش کشیده شد. اینها نشان می دهد عده ای با نظام اسلامی عناد دارند و مردم هم انتظار دارند با این افراد برخورد قاطعی صورت گیرد، مگر اینکه افرادی که در این ایام مواضع نادرست اتخاذ کرده اند، اعلام کنند که اشتباه کرده اند.

وی تصریح کرد: امروز هم مردم در قطعنامه پایانی تجمع خواستار برخورد با عوامل و مسببان حوادث اخیر شدند، کسانی که با مواضع اشتباه خود باعث شدند برخی از جوانان فریب بخورند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: وقتی ماجرای فوت خانم امینی رخ داد رئیس جمهور علیرغم اینکه در سفر ازبکستان بود دستور داد تا به موضوع با دقت رسیدگی شود تا حقی از کسی ضایع نشود و این اصل اساسی در جمهوری اسلامی است که نظام حقوق همه شهروندان را رسیدگی می کند، اما اینکه برخی بخواهند با سواستفاده از چنین جریاناتی کشور را به آشوب بکشند و دست به حرکات داعشی بزنند پذیرفته نیست.

وی گفت: اغتشاشگران کاملا سازماندهی شده بودند و قصد داشتند کشور را به آشوب بکشند و مواضع اینها با دشمن یکی بود وگرنه مردم ما همواره مطالبات خود را به صورت مسالمت آمیز بیان کرده اند و هر روز در مقابل مجلس تجمعات مختلفی برگزار می شود و مردم مطالبات خود را به راحتی بیان می کنند و هیچ کدام از اینها به آشوب و درگیری کشیده نمی شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز