تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
 اژه‌ای:

مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران هم مجرمند

امکان دستگیری بی گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.
کد خبر: ۴۷۹۹۹

مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران هم مجرمند

 به نقل از ایسنا، رییس قوه قضاییه با اشاره به ناآرامی‌های پس از مرگ مهسا امینی گفت: فقط کسانی که امدند در خیابان مجرم نیستند، مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

 حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در جلسه امروز شورای عالی قضایی گفت: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

وی افزود: فقط کسانی که امدند در خیابان مجرم نیستند، مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

رییس قوه قضاییه گفت: همدستان ضد انقلاب خارج نشین، کسانی که آب به آسیاب دشمن ریختند، کسانی که نقشه‌های دشمن را پیاده کردند، پشتیبان‌ها و مرتبطان با بیگانه‌ها که این جنایت‌ها و خیانت‌ها را در حق مردم کردند مقصر هستند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امکان دستگیری بی گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز