تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
وزیر کشور:

نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر توانست توطئه‌ها را نقش بر آب کند

الحمدلله ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
کد خبر: ۴۸۰۱۲

نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر توانست توطئه‌ها را نقش بر آب کند

 وزیر کشور با قدردانی از فراجا که «در اغتشاشات اخیر بسیار خوب و هوشمندانه عمل کرده»، گفت: این عزیزان به موقع توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سردار "احمد وحیدی"، در حاشیه بازدید از مرکز مرفوک فراجا، ضمن تسلیت سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر بسیار بسیار خوب و مناسب عمل کرده است.

وزیر کشور یادآور شد: فراجا بعد از یک کار حجیم و عملکرد بسیار خوب و مناسب در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) که محور اصلی کار بر دوش عزیزان انتظامی بوده است در صحنه اغتشاشات اخیر نیز حضور یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: الحمدلله ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

سردار وحیدی خاطر نشان کرد: از تک تک عزیزان خدوم و زحتمکش در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور از فرماندهان و افسران گرفته تا سربازان جان بر کف که در اقصی نقاط میهن اسلامی مان با نثار جان خود امنیت و آرامش جامعه را تامین می کنند، صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و برای همه این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون در همه مراحل زندگی از پروردگار متعال خواستارم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز