تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

امام جمعه کرمانشاه: به اعتراف کشورهای غربی بدون ایران کاری پیش نمی‌رود

امروز در تمام دنیا جستجو کنید ببنید، چه قدرتی است که به آمریکا بگوید هیچ غلطی نمی کند و به رهبر شوروی سابق نامه بنویسد و او را دعوت به معنویت و عقلانیت کند.
کد خبر: ۴۸۱۱۱

امام جمعه کرمانشاه: به اعتراف کشورهای غربی بدون ایران کاری پیش نمی‌رود

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به اذعان سران کشورهای غربی بدون ایران نمی‌شود کاری را پیش برد و این عظمت و قدرت اسلام است که برای ما آشکار کرده و امروز مدیریت آن بر عهده ولی فقیه زمانه است.

آیت الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در آیینی که با حضور مسوولان استانی و به مناسبت سالروز شهادت حضرت رضا (ع) برگزار شد، از خدمت به مردم به عنوان نوع والای مدیریت اسلامی یاد شد.

امام جمعه کرمانشاه با عرض تسلیت شهادت امام رضا (ع) و قدردانی از همت و تلاش مجموعه پرسنل بیمارستان ها گفت: چشم بیماران به همت و تلاش پرسنل شریف بیمارستان است، لذا باید کاری کنید که بیماران به جزء درد بیماری مشکل دیگری را در عرصه بیمارستان احساس نکنند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حفظ و اهمیت دفاع مقدس گفت: آن چیزی که امروز در دنیا می درخشد اسلام است و شما عزیزان با کارها و تلاش هایتان مبلغان اسلام هستید.

آیت الله علما اظهار داشت: مدیریت اسلام بالاترین مدیریت است و امروز این نوع مدیریت جلوه های بی بدیل عظمت اسلامی را متجلی کرده است، زیرا فضایی که اسلام ساخته و شما مدیریت می کنید در دنیا بی‌نظیر است.

وی تأکید کرد: امروز در تمام دنیا جستجو کنید ببنید، چه قدرتی است که به آمریکا بگوید هیچ غلطی نمی کند و به رهبر شوروی سابق نامه بنویسد و او را دعوت به معنویت و عقلانیت کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز