تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

شهادت یکی از مدافعان امنیت لرستان در اغتشاشات اخیر

شهید کرم‌پور اصالتا لرستانی و اهل شهرستان چگنی است که در نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم تهران مشغول به خدمت بود.
کد خبر: ۴۸۱۱۵

 

به نقل از فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به شهادت یکی از مدافعان امنیت استان در اغتشاشات اخیر، گفت: شهید استوار یکم فرید کرم‌پور که چند روز پیش در اغتشاشات زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، بعدازظهر امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد

هبت‌اله هاشمی با اشاره به شهادت یکی از مدافعان امنیت لرستان در اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: شهید استوار یکم فرید کرم‌پور که چند روز پیش در اغتشاشات زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، بعدازظهر امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید کرم‌پور اصالتا لرستانی و اهل شهرستان چگنی است که در نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم تهران مشغول به خدمت بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در خصوص تشییع پیکر این شهید والامقام، بیان داشت: فردا در نیروی انتظامی رباط کریم مراسم یادبودی برای شهید برگزار خواهد شد و پس از برگزاری این برنامه پیکر شهید برای تشییع و خاکسپاری به لرستان منتقل می‌شود.

هاشمی بیان داشت: شهید کرم‌پور به درخواست فرماندهی انتظامی لرستان در گلزار شهدای خرم‌آباد به خاک سپرده خواهد شد، با این وجود منتظر تصمیم و اعلام خانواده شهید برای مکان دقیق خاکسپاری خواهیم ماند.

وی از عموم مردم درخواست کرد در آئین تشییع و خاکسپاری شهید امنیت لرستان که مکان و زمان آن به زودی از طریق فراخوان‌های عمومی و رسانه‌ها اعلام خواهد شد، شرکت کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز