تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

غضنفرآبادی نماینده مجلس: ملت ایران مسببان شهادت نیروهای امنیتی را تحریم می‌کند

در همین آشوب‌هایی که ایجاد شد، برخی‌به طمع افتادند و هرآنچه که در دلشان بود بیان کردند و به‌ ترویج بی‌غیرتی و بی‌حیایی که خواسته دشمن است، پرداختند.
کد خبر: ۴۸۱۹۲

غضنفرآبادی نماینده مجلس: ملت ایران مسببان شهادت نیروهای امنیتی را تحریم می‌کند

به نقل از فارس؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران نسبت به کسانی که از سرمایه‌های این ملت استفاده می‌کنند و برای خود عنوانی کسب کرده و آسیب به آنان می‌زنند، نفرت دارد و تحریم‌شان می‌کند.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم گردهمایی، تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا در فهرج اظهار کرد: شهدا ستارگان پر فروغی برای هدایت جامعه هستند و امروز وظیفه همه ما این است که از راه و هدفی که شهدا جان خودشان را برای آن فدا کردند، دفاع و پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال تعریف اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: آمریکا نمی‌خواهد اسلام ناب وجود داشته باشد. اگر جمهوری اسلامی ایران از اسلام ناب محمدی(ص) دست بردارد دشمن این همه سخت‌گیری نمی‌کند. اسلام ناب یعنی مقاومت در برابر ظلم و اسلام انگلیسی به‌ معنای ذلت است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در همین آشوب‌هایی که ایجاد شد، برخی‌به طمع افتادند و هرآنچه که در دلشان بود بیان کردند و به‌ ترویج بی‌غیرتی و بی‌حیایی که خواسته دشمن است، پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هجمه‌های سنگینی دشمن برای تخریب و برای پاگذاشتن روی خون شهدا در پیش گرفته است، در حالی که شاخص‌های انقلاب روشن است. شاخص‌های انقلاب شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدا هستند. شاخص‌های انقلاب ما اختلاس‌گران نیستند. اختلاس‌گران در صف دشمن هستند، چون دست‌پروده دشمنی هستند که مسیر را برای اقامت آنها هموار می‌کند.

غضنفرآبادی افزود: اختلاس‌گران، یاران انقلاب نیستند چراکه یاران انقلاب پای این نظام ایستاده‌اند و جان خودشان را تقدیم کردند و تا آخرین نفس پای انقلاب خواهند ماند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که آشوب به پا می‌کنند، سروصدا ایجاد می‌کنند و اموال مردم را به آتش کشیدند، این‌ها ربطی به انقلاب ندارند، انقلاب دردانه‌هایی دارد که در گوشه‌گوشه کشور ما پرفروغ می‌درخشند و به وجودشان ملت ایران افتخار می‌کند.

وی با اشاره به اظهارنظرهای برخی از سلبریتی‌ها در خصوص آشوب‌های اخیر، اظهار داشت: اینها برای ما ارزش نیستند. ممکن است برای برخی ارزش باشند، نه مدیری‌اش، نه کریمی و نه هیچ شخص دیگری هیچ‌کدام برای ملت ما ارزش نیستند. ملت ما کسی را با ارزش می‌داند که در کنار این مردم، قدردان خون شهدا و انقلاب اسلامی باشد و هرکسی خارج از این باشد مردم قبولش ندارند.

غضنفرآبادی ادامه داد: اتفاقا نفرت ملت ایران نسبت به کسانی که از سرمایه‌های این ملت استفاده می‌کنند و آسیب به این ملت می‌زنند، بیشتر است.

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: آن دورهمی که تلویزیون بخواهد پخش کند و یک کسی به‌عنوان منافق و سردمدار فتنه در آن بخواهد نقش بازی کند، مردم تحریمش می‌کنند و آن برنامه را نگاه هم نمی‌کنند.

وی گفت: آقای مدیری ما شما را تحریم می‌کنیم، چون ننگمان می‌آید. شما ازجمله کسانی هستید که در روزهای اخیر کلام و حرکت‌تان سبب شهادت جمعی از هموطنان‌مان شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در کل دنیا عزیز و محترم و عزت‌مند و مقتدر است، تأکید کرد: نیروهای ضعیف شکست خورده‌ای که اسم و عنوان از این ملت گرفته‌اند این‌ها الگوهای ما نیستند؛ هرچه می‌خواهند باشند، سلبریتی یا هنرمند، ما اینها را هنرمند نمی‌دانیم. هنرمند کسی است که بتواند از صحنه دنیا سعادت برای خودش کسب کند.هنرمند شهید حججی است. هنرمند این شهدایی هستند که امروز ما در پیشگاه این‌ها ادای احترام و تکریم می‌کنیم. هنرمند ما آن کسی‌ست که یک‌تنه خط دشمن را در کربلای چهار شکست. هنرمند آن غواصی است که یک‌تنه در دل شب به آب زد و قلب امامش را شاد کرد. عملیات انجام داد، شاهکار کرد و شهامت و غیرت نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: برای نیروی انتظامی مظلوم که رگ گردنش را می‌زنند شما چرا موضع نگرفتید. اگر دلتان برای بشریت و انسانیت می‌سوزد دلتان برای بچه‌های این شهید نسوخت؟ چرا انسان‌ها برای شما متفاوت هستند؟ شما مثل آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها فکر می‌کنید.

غضنفرآبادی اظهارکرد: پشت پرده ماجرا این است که شما را خریده‌اند یک مکانی برای شما فراهم کردند که جایتان خوش باشد و اگر تمام ملت ایران بمیرند شما ابایی ندارید.

وی تصریح کرد: خانواده‌های عزیز و معظم شهدا درخواست دارند که قوه قضاییه با اقتدار با این اراذل اوباشی که سردمداران اینها بعضی از سلبریتی‌ها بودند، هم با سلبریتی‌های تحریک‌کننده و هم با اغتشاشگران برخورد جدی داشته باشد.

غضنفرآبادی با ذکر این مطلب که یکی از علل توطئه‌های دشمن و عصبانیش از عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگ‌های است، اضافه کرد: موضوع دیگری که دشمن را نگران کرده است، این است که ایران، آمریکا را تحت فشار سنگینی در مذاکرات برجام قرار داده است.

وی یادآور شد: امروز مذاکراتی هم که در حال انجام است، برای ما خیلی مهم نیست. ملت ایران دیگر باک و وحشتی از تحریم‌ها ندارند چون آنچه که تحریم‌ها می‌توانست اثر سوء خودش را بگذارد گذاشته است و اگر تحریم‌ها برداشته شود خیلی تفاوتی ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز