تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

واکنش سرلشکر باقری به ادعای آمریکا درباره انهدام یک پهپاد ایرانی در کردستان عراق

اگر اقدام خصمانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، امنیت ملی و منافع ملی از پایگاههای امریکایی در کشورهای همسایه اتفاق بیفتد حتماً با آن پایگاه‌ها جواب خواهیم داد.
کد خبر: ۴۸۲۷۱

 

 به نقل از فارس؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیروهای آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می دانیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیروهای آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند نیروهای مسلح به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می دانیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیروهای آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می دانیم.

سردار سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اطلاعات کامل و دقیقی نسبت به پایگاه‌های حریر، اربیل و دهوک در عراق دارند خاطرنشان کرد: ما در این مقطع تنها با تجریه‌طلب‌های تروریست در حال برخورد سخت نظامی هستیم و هیچ اقدامی در این مقطع نسبت به آمریکا‌یی‌ها نداریم و آنها بدانند انتقام این حرکت برای نیروهای مسلح ما محفوظ است و به جای خود و مناسب با آن برخورد خواهیم کرد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: این ادعای آمریکایی‌ها درباره انهدام پهپاد رزمی جمهوری اسلامی ایران ثابت می‌کند امریکا با تروریست‌ها و تجزیه طلبه‌ها همدست است و در حال همکاری با این گروه های تجزیه طلب و تروریست ما می‌باشند.

سردار سرلشکر باقری در ادامه با توصیه به کشورهای همسایه که پایگاهای آمریکایی و صهیونیستی در آن‌ها مستقر است، گفت:

اگر اقدام خصمانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، امنیت ملی و منافع ملی از پایگاههای امریکایی در کشورهای همسایه اتفاق بیفتد حتماً با آن پایگاه‌ها جواب خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه دوستی کشور ایران با کشورهای همسایه یک رسم و رسومی دارد و اگر این رسم و رسوم اگر رعایت نشود باید انتظار پاسخ منطقی و متقابل ما را داشته باشند گفت: مقابله با هرگونه اقدام دشمنی رل حق قانونی خود می دانیم و در همه دنیا این حق وجود دارد و ما از این حق به موقع استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز