تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

پلیس: جاده چالوس و آزادراه تهران‌-شمال همچنان یکطرفه است

ترافیک در مسیر شمال به جنوب این محور حدفاصل مرزن آباد تا میانک نیمه‌سنگین است. تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال نیز یکطرفه است.
کد خبر: ۴۸۲۹۶

پلیس: جاده چالوس و آزادراه تهران‌-شمال همچنان یکطرفه است

 رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ورانندگی از یکطرفه شدن جاده‌ چالوس و آزادراه تهران-شمال و ترافیک نیمه‌سنگین در ۷ محور مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت:تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب این محور حدفاصل مرزن آباد تا میانک نیمه‌سنگین است. تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال نیز یکطرفه است.

وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های سه‌راهی چلاو، لهاش، لاریجان، بایجان ، شاهاندشت و آب اسک و مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده‌های بایجان و سه‌راهی چلاو مشاهده می‌شود. همچنین حجم ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های پل سفید و دماوند نیمه‌سنگین است.

شیرانی در ادامه اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در محور رشت - قزوین حدفاصل پلیس راه رشت تا امامزاده هاشم و آزادراه رشت - قزوین حدفاصل دولت آباد تا رودبار گزارش شده و همین وضعیت در آزادراه و محور قدیم پردیس - تهران محدوده جاجرود مشاهده می‌شود.

وی اضافه کرد: در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های کمالشهر ، گلدشت ، گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل بهمن آباد تا احمدآباد مستوفی نیمه‌سنگین است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قم - تهران محدوده شکرآباد و محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران دیده‌می‌شود.

وی درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر در یکی از محورهای استان مازندران اظهار کرد: مسیر جنوبی کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران ، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت انسداد جاده‌ها در کشور گفت:‌ تنها محور شریانی مسدود کشور جاده ریگان - ایرانشهر است و محور لاسم - ارجمند نیز به دلایل فصلی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز