تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

لاله افتخاری نماینده مجلس: اغتشاشات اخیر توسط تجزیه‌طلبان مدیریت می‌شود

این افراد خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برخلاف اینکه تمام تلاششان را انجام دادند و عده‌ای هم به آنها کمک کردند ولی الحمدالله موفق نشدند.
کد خبر: ۴۸۳۵۸

لاله افتخاری نماینده مجلس: اغتشاشات اخیر توسط تجزیه‌طلبان مدیریت می‌شود

به نقل از فارس؛ عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم اگر اعتراض داشته باشند آن را به صورت نرم بیان می‌کنند؛ اینطور نیست که علیه سرمایه ‌های خودشان اقدامی انجام دهند.

لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد آشوب های خیابانی اخیر و نقش تفکرات تجزیه طلبانه گفت: اغتشاشاتی که اخیرا صورت گرفته کارِ افراد تجزیه طلب بود؛ کسانی که از اولِ انقلاب و حتی پیش از آن آرزوی تجزیه ایران را داشتند و مترصد فرصتی بودند تا با پررنگ کردن افکار تجزیه طلبانه، دیدگاه‌های قومیتی و مسائلی از این دست به اهداف خود برسند.

وی افزود: این افراد خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برخلاف اینکه تمام تلاششان را انجام دادند و عده‌ای هم به آنها کمک کردند ولی الحمدالله موفق نشدند.

افتخاری با بیان اینکه این میزان از خشونت در اعتراضات کارِ مردم نیست، تشریح کرد: تا پیش از این مردم در تعزیه شمر و یزید را می‌دیدند ولی اینبار به صورت عینی و واقعی عملکرد شمر و یزید را دیدند؛ به آتش کشیدن‌ها، مردم‌کشی‌ها و هر اقدام غیرانسانی دیگری که امکان داشت، از آشوبگران سر زد.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: مردم دیدند عده‌ای هرکاری که خواستند انجام دادند؛ اینها مردم نبودند عده‌ای مزدور بودند که در خیلی از جاها اقداماتی انجام دادند مثلا اگر در دانشگاه کاری کردند دانشجو نبودند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم اگر اعتراض داشته باشند آن را به صورت نرم بیان می‌کنند؛ اینطور نیست که علیه سرمایه ‌های خودشان اقدامی انجام دهند. نام این افراد را نمی‌توان مردم گذاشت اینها فرصت طلب یا مزدورانی هستند که پول گرفته‌اند تا چنین کارهایی را انجام دهند. در طول تاریخ هم این قبیل افراد زیاد بودند؛ هرجا که حق باشد باطل هم از نیروهای خودش در پوشش دیگران استفاده می کند تا به اهدافش برسد.

افتخاری افزود: دشمنان می‌خواهند در پوشش دیگران به اهداف خود برسند؛ این افراد می‌توانند سلبریتی باشند یا هرکس دیگری که از این نظام به اسم و رسمی رسیده باشند، مهم این است که مردم ما بصیرت داشته باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:‌ مردم باید هوشیار باشند و فریب شعارها و جنجال‌ها را نخورند، باید بدانیم این افراد خیرِ هیچ کس را نمی خواهند و سلبریتی ها فهمشان را راجع به این موضوع باید نشان دهند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز