تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
مراسم معارفه و تودیع رئیس جدید دادگستری قشم:

رئیس جدید دادگستری قشم معرفی شد

مراسم معارفه و تودیع رئیس جدید دادگستری قشم با حضور جمعی از مسئولان قضایی، اجرایی، نظامی ، انتظامی و معاونین منطقه آزاد قشم برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۴۳۲

رئیس جدید دادگستری قشم معرفی شد

این مراسم که با حضور مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، افشار فتح اللهی مدیر عامل منطقه ازاد قشم ، محمد محمدحسینی تختی فرماندار قشم ، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ،امام جمعه قشم و فرمانده‌هان ناحیه‌ی انتظامی استان هرمزگان ، رضا صفایی رئیس پیشین دادگستری شهرستان قشم سپاه پاسداران و نیروی دریایی و بسیج برگزار شد.

رئیس جدید دادگستری قشم معرفی شد
حاجبی،امام جمعه قشم در این مراسم گفت: متاسفانه در این شلوغی‌های اخیر دفتر امام جمعه قشم به آتش کشیده شده است و عوامل خارجی که در این حادثه دخیل بودند دستگیر و به دست قانون سپرده شده‌اند
در ادامه اظهار داشت: دستگاه قضا با استفاده از رسانه‌ها، تبلیغات محیطی، شبکه‌های اجتماعی و تریبون‌های نمازهای جمعه مردم را با حقوق خود و قوانین و مقررات آگاه کنند تا مشکلات در جامعه کم رنگ و بی رنگ شود.

افشار فتح اللهی،مدیرعامل منطقه آزادقشم گفت: با همکاری و حمایت دستگاه قضایی، در یک فقره پرونده، 500 هکتار از اراضی جزیره قشم به بیت المال بازگشت.
وی همچنین تصریح کرده است: احقاق حقوق بیت المال همچنان ادامه خواهد داشت.

ایشان در ادامه اضافه کرد:تفاوت امروز با گذشته انسجام دشمن در رسانه است و عوامل خارجی جوانان دهه‌ی هشتاد را هدف گذاری کرده است و نمی‌شود این برنامه ریزی را نادیده گرفت .قشر جوان نگاه‌شان به ورزشکاران و هنرمندان است

در این مراسم، جناب اقای فیروزی ، رئیس جدید دادگستری قشم منصوب شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز