تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

مقتدایی نماینده مجلس: دادگاه‌های عوامل نفوذی دراغتشاشات به صورت علنی برگزار می‌شود

نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی توطئه دشمنان را خنثی کرده
کد خبر: ۴۸۵۱۸

مقتدایی نماینده مجلس: دادگاه‌های عوامل نفوذی دراغتشاشات به صورت علنی برگزار می‌شود

به نقل از ایسنا؛ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «باید صف اغتشاشگران و جاسوسان از سایرین مشخص شود»،‌ گفت: اندک اقدامات کور از سر استیصال دشمن است. در چند روز آینده مشخص می‌شود چه کسانی عوامل نفوذی دشمن بوده‌اند و حتما دادگاه‌های آنان به صورت علنی در معرض دید مردم خواهد بود.

عباس مقتدایی با اشاره به اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: بعد از بروز اغتشاشات، رسانه‌های بیگانه سعی کردند آن را به عنوان یک حرکت دامنه‌دار و وسیع معرفی کنند؛ این تلاش‌ها نشان می‌دهد قدرت‌های معاند قصد تنش‌آفرینی در جامعه، برهم زدن جو آرامش و گل آلود کردن آب برای گرفتن ماهی به نفع خودشان را داشته و می‌خواهند آن را برجسته وعملیاتی کنند؛ همان معاندانی که جمهوری اسلامی ایران فضا را برایشان تنگ کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس همه دلسوزان کشور متفق‌القول هستند که نباید آرامش ایجاد شده به واسطه حضور موثر و هماهنگ نیروهای امنیتی و انتظامی کشور ‌دچار نوعی فرسایش و خدشه شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما توانسته‌ایم به سرعت جلوی اغتشاشگران و عوامل بیگانه نقش‌آفرین در اغتشاشات اعم از گروهک‌ها و جاسوسان را بگیریم به گونه‌ای که حتی با انجام اطلاعات دقیق و کارهای میدانی، مشخص شده کدام سفارتخانه‌ها در چه سطحی و با چه عواملی در تشنج‌آفرینی در جامعه ما موثر بوده‌اند از این رو همه باید با منطق ایجاد آرامش در جامعه صف بین اغتشاشگران با کسانی که دیدگاه و نظری دارند را جدا کنیم.

مقتدایی ادامه داد: بیگانگان و عوامل خارجی که از ایجاد بلوا در کشور ناامید شده‌اند، درتلاش برای ناامن سازی در استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی هستند. این حرکت‌ها، ایذایی و دردسرآفرین است منتها بدنه مردمی ندارد از این رو عوامل خارجی نسبت به ترور افراد، آتش زدن اموال عمومی و تخریب مکان‌های خصوصی و عمومی اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی توطئه دشمنان را خنثی کرده و جلوی حرکت آن‌ها را گرفته‌اند که این به مذاق بیگانگان، ‌جاسوسان و کسانی که مخالف ایران هستند، ‌خوش نیامده است. آن‌ها می‌خواهند با ایجاد اقدامات موردی این موضوع را القا کنند که کشور ناامن است حال اینکه کشور در وضعیت امنیت کامل به سر می‌برد البته حتما کسانی که اقدامات فتنه‌گرایانه انجام داده‌اند، مجازات خواهند شد.

مقتدایی اضافه کرد:ایران اسلامی توانسته به عنوان کشور مقتدر منسجم با قومیت‌ها، اقلیت‌ها و همه مذاهب و ادیان کارهای خودش را پیش ببرد پس اندک اقدامات کور صورت گرفته از سر استیصال دشمن است. در چند روز آینده مشخص می‌شود که چه کسانی عوامل نفوذی دشمن بوده و حتما دادگاه‌های آنان به صورت علنی در معرض دید مردم خواهد بود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همه باید در هر رده‌ای هوشیارانه رفتار کنند. اکنون زمان آن است که احزاب، گروه‌ها، شخصیت‌ها برجسته و اثرگذار، مشاهیر و مفاخر کشور نسبت به آگاه‌سازی هر چه بیشتر جامعه و یا بخش‌های تحت نظر خودشان اقدام کنند. هوشیاری عمومی در بالاترین سطح قرار دارند چه اینکه مردم با حضورشان در راهپیمایی‌های حمایت کننده از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، بساط فتنه را برچیدند و حتی با حضورشان در صحنه نواقص مدیریتی را جبران کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز