تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

خواننده پاپ: کشورهای داعیه‌دار دفاع از مردم، چرا دم از رفع تحریم‌ها نمی‌زنند

مطمئنا کسانی که در جامعه ناامنی ایجاد می‌کند، جزء مردم ما نیستند.
کد خبر: ۴۸۵۲۳

خواننده پاپ: کشورهای داعیه‌دار دفاع از مردم، چرا دم از رفع تحریم‌ها نمی‌زنند

به نقل از فارس؛ یک خواننده پاپ با اشاره به اینکه مردم اگر درخواستی دارند باید آن را در چارچوب قانون پیگیری کنند، گفت: دخالت بیگانگان در کشور باعث ایجاد ناامنی می‌شود، چرا هیچکدام از کشورهایی که هم‌اکنون داعیه‌دار دفاع از مردم ایران شده‌اند، حرفی در خصوص رفع تحریم‌ها نمی‌زنند.

حمید شمشکی، خواننده پاپ در رابطه با ناآرامی‌های اخیر رخ داده در کشور اظهار کرد: هیچ فرد و جامعه‌‌ای با ناامنی و بی‌انضباطی موافق نیست؛ مطمئنا کسانی که در جامعه ناامنی ایجاد می‌کند، جزء مردم ما نیستند. اغتشاشات خسارت‌های فراوانی به جامعه وارد می‌کند.

وی گفت: در قانون اساسی کشور بسیاری از حقوق مردم در نظر گرفته شده است. مردم ما باید هوشیار باشند. اگر درخواستی وجود دارد باید آن را در چارچوب قوانین پیگیری کنند و نگذارند بیگانگان دخالتی داشته باشند. دخالت بیگانگان باعث ایجاد ناامنی می‌شود.

خواننده پاپ با بیان اینکه مملکت ما با تقدیم شهدا و خون‌های فراوان، روز به روز پیشرفت کرده، خاطرنشان کرد: یکسری از افراد مانند منافقین و افراد دیگر از جامعه ما وا زده شده‌اند و در حال تحریک مردم و بر هم زدن امنیت کشور ما برای رسیدن به اهداف خود هستند. مردم اجازه ندهند که افرادی که طی این سال‌ها برای کشور مشکل ایجاد کرده‌اند، هم‌اکنون برای ما تصمیم‌گری کنند و آتش بیار معرکه شوند.

شمشکی بیان کرد: من آدم سیاسی نیستم، ولی چیزی که می‌بینم آن است که تمام کشورهایی که دایه عزیزتر از مادر برای ما شده‌اند، فقط به دنبال منافع خود هستند. هیچ‌کدام از آن‌ها دلسوز مردم ما نیستند، اگر دلسوز مردم بودند، طی سال‌های گذشته فکری به حال رفع تحریم‌های هزینه‌ساز و ظالمانه علیه مردم ایران می‌کردند.

وی افزود: چرا هیچکدام از کشورهایی که هم‌اکنون داعیه‌دار دفاع از مردم ایران شده‌اند، حرفی در خصوص رفع تحریم‌ها نمی‌زنند؟ فقط و فقط در زمینه‌هایی حرف می‌زنند که منافع خودشان تامین شود. برخی کشورها نیز بدهکار مردم ایران هستند. چرا بدهی‌های خود به مردم ایران را پرداخت نمی کنند؟ واقعا اگر دلسوز ما هستند، بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

خواننده پاپ اظهار کرد: در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس حضور داشتم و جنگ را از نزدیک حس کرده ام. به همین علت خود را وامدار شهدا می‌دانم. وامدار شهدایی که ۸ سال جانانه و با دست خالی در مقابل دشمن جنگیدند. وامدار جوانانی که ایستادند و از جانشان گذشتند. بسیاری از آن جوانان نیز متاسفانه جانباز شدند اما ایستادند و به دنیا ثابت کردند که ما ایرانی هستیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز