تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۹۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان: تلاش دشمنان، قرار دادن مردم در برابر مردم است

شکل‌گیری فتنه باعث ایجاد چند دستگی می‌شود و در این شرایط تلاش دشمن روبرویی مردم با مردم و نظام است که این مورد در تمام فتنه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۴۸۵۲۵

عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان: تلاش دشمنان، قرار دادن مردم در برابر مردم است

به نقل از فارس؛ عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان با یادآوری اینکه در حال حاضر شعار فتنه‌گران به سمت شعارهای تجزیه‌طلبانه و براندازی نظام رفته است، گفت: در ادامه شکل‌گیری فتنه چند دستگی ایجاد می‌شود و دشمنان تلاش می‌کنند مردم را در برابر مردم و نظام قرار دهند.

رضاعلی نوروزی، عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان در اصفهان در خصوص فتنه اخیر اظهار داشت: طبق شعارهای مطرح در این روزها، بهانه فتنه‌گران موضوع معیشت و فوت مهسا امینی نیست بلکه دغدغه براندازی دارند که این موضوع در اقدامات آن‌ها نیز مشخص است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از ابتدا با جمهوری اسلامی سر ناسازگاری داشته است، افزود: در این راستا در زمان‌ پیشرفت‌های کشور، به روش‌های مختلف اقداماتی انجام داده و در حال حاضر نیز این روند با سفر رئیس‌جمهور به نیویورک و پیوستن ایران به پیمان شانگ‌های ادامه دارد.

نوروزی با یادآوری اینکه در حال حاضر شعار فتنه‌گران به سمت شعارهای تجزیه‌طلبانه و براندازی نظام رفته است، عنوان کرد: شکل‌گیری فتنه باعث ایجاد چند دستگی می‌شود و در این شرایط تلاش دشمن روبرویی مردم با مردم و نظام است که این مورد در تمام فتنه‌ها وجود دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه افرادی که به‌دنبال خشونت‌طلبی هستند مطالبه و حرف مشخصی ندارند و در ادامه آسیب‌های زیادی به جامعه وارد می‌کنند، عنوان کرد: هر شهروند به همان میزان که دارای حقوقی است، وظایف و تکالیفی نیز دارد و لازم است به آن‌ها پایبند باشد اما زمانی که شخصی تکلیف و وظیفه خود را نمی‌پذیرد جامعه و حکومت نمی‌تواند پاسخگوی مطالبات او باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز