تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۹۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

نانوایی‌های تعطیل شده زاهدان به چرخه فعالیت بازگشتند

با برگزاری جلسه فوق‌العاده و تصمیمات اتخاذ شده شاهد کاهش صف مردمی درب نانوایی های سطح شهر زاهدان هستیم
کد خبر: ۴۸۵۲۶

نانوایی‌های تعطیل شده زاهدان به چرخه فعالیت بازگشتند

به نقل از فارس؛ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال اغتشاشات و اقدامات کور تروریستی اخیر در زاهدان که منجر به آسیب دیدن برخی فعالیت‌های اجتماعی مردم از جمله تعطیلی بخشی از نانوایی‌های این شهر شده بود، این نانوایی‌ها به چرخه فعالیت بازگشتند.

حسین مدرس خیابانی امروز در حاشیه بازدید میدانی از سطح شهر زاهدان و روند خدمت رسانی نانوایی های این شهر اظهارداشت: با برگزاری جلسه فوق‌العاده و تصمیمات اتخاذ شده شاهد کاهش صف مردمی درب نانوایی های سطح شهر زاهدان هستیم.

وی افزایش ساعات پخت نان و همچنین افزایش سهمیه از سوی شرکت غله به نانوایی های فعال را از دیگر اقدامات به عمل آمده طی چند روز اخیر برشمرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه به لحاظ فراوانی کالاهای اساسی، قیمت این کالاها متعادل شده و هیچ‌گونه کمبودی در این راستا نداریم.

وی افزود: در رابطه با تامین برنج و گوشت مصرفی مردم نیز هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و روغن نیز در فروشگاه‌های زاهدان با تخفیف عرضه می‌شود.

مدرس خیابانی اظهارداشت: هم اکنون زندگی در شهر زاهدان جریان عادی خود را دارد و لازم است مردم و نیروهای نظامی و امنیتی هوشیاری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز